پایه نهم

انشا روز امتحان پایان ترم

انشا با موضوع روز امتحان پایان ترم کتاب نگارش پایه نهم

پایه نهم انشا روز امتحان پایان ترم

مقدمه:

هر کدام از ما روز هایی پر از هیجان را احساس کرده ایم و می دانیم که وقتی امتحان شروع می شود باید تمام دقت خود را به همان هدفی که داریم و در واقع موفقیت است بسپاریم. باید به یاد داشته باشیم که روز امتحان پایان ترم تمام تمرکز ما روی درسی که می خوانیم است.

تنه انشاء:

به یاد داشته باشید که امتحان یکی از مهم ترین مراحل زندگی شما است و وقتی که آن را درست بگذرانید می تواند روی سرنوشت شما تاثیرات خاصی داشته باشد، دقت کنید که هر چه امتحان سخت تر باشد، تلاش شما باید چند برابر بیشتر شود در غیر این صورت به آنچه می خواهید نمی رسید و وقتی به گذشته بر می گردید مدام خود را سرزنش می کنید و این به هیچ عنوان اتفاق خوشایندی نیست.

روز امتحان پایان ترم شما باید خواب خوبی داشته و همین طور درگیری های ذهنی و فکری نیز نداشته باشید، در صورتی که مدام با خود کلنجار بروید و حس می کنید که هر چه آموخته اید فراموش کردید، خیلی زود شکست می خورید، اما اگر تنها یک اصل که همان حفظ تمرکز است را رعایت کنید می بینید که خیلی زود نتیجه می گیرید. اگر برای موفقیت تلاش کنید و به آن نرسید بسیار متفاوت است با زمانی که تنها منتظر موفقیت هستید و هیچ مسیری را پیش نمی گیرید.

انشا روز امتحان پایان ترم
انشا روز امتحان پایان ترم

نتیجه گیری:

در نتیجه عده ای هستند که شب امتحان ترجیح می دهند کتاب ها را از ابتدا بخوانند و این می تواند باعث شود که نه تنها چیزی نیاموزند، بلکه هر چه که قبلا فرا گرفته اند نیز از یادشان برود. ضمن این که در چنین مواقعی کم خوابی و هیجان می تواند آسیب بیشتری به معلومات ما بزند.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد شب چله و با هم بودن

انشا روز امتحان پایان ترمپایه نهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − 9 =