پایه هفتم

انشا با موضوع جان بخشی اشیا کیف مدرسه

انشا در مورد جان بخشی اشیا کیف مدرسه پایه هفتم

پایه هفتم انشا با موضوع جان بخشی اشیا کیف مدرسه

مقدمه:

کیف مدرسه یکی از یار های ما در طول سال هایی است که به مدرسه می رویم و این اتفاق هر روز و هر روز تکرار می شود و زمانی که مدرسه شروع می شود اولین چیزی که نگران محتویات درون آن هستیم قطعا کیف است، کتاب ها، خوراکی و همین طور جامدادی که حاوی خودکار، مداد و پاک کن و… است.

تنه انشاء:

من یک کیف هستم، در زندگی یک پسر که از ابتدا با او همراه بودم، او در حال حاضر کلاس هفتم است و وقتی به مدرسه می رود من حس خوبی دارم، قطعا برای این است که همراه او هستم و همین طور وضعیت تحصیلی خوبی دارد، درس هایش را به موقع می خواند و هدفی را دنبال می کند که می تواند موفقیت های بزرگی برای او به وجود آورد.

قطعا دوست دارم که درس خواندن او را هر روز ببینم، یک روز متوجه مریضی اش شدم و این یکی از تلخ ترین اتفاقاتی بود که با آن روبرو شدم و حس کردم که وضعیت لحظه به لحظه برای او سخت تر می شود و این اتفاق به هیچ عنوان مثبت نخواهد بود.

من هر روز او را صبح ساعت هفت می بینم و حس می کنم که حالا دیگر تبدیل به بخشی از زندگی اش شده ام. در روز های گرم، سرد با هم مسیری را طی می کنیم و در مدرسه کیف های دیگر و در واقع هم نوع های خود را می بینیم.

مطلب پیشنهادی :  انشا اوّلين روز مدرسه يا درس
انشا با موضوع جان بخشی اشیا کیف مدرسه
انشا با موضوع جان بخشی اشیا کیف مدرسه

نتیجه گیری:

اتفاقات عجیبی گاه رخ می دهد، مثلا یک بار این پسر کتاب ریاضی خود را در خانه فراموش کرد و وقتی که این اتفاق رخ داد دچار اضطراب بسیار شدیدی شده بود و از این وضعیت راضی نبودیم.

 

انشا با موضوع جان بخشی اشیا کیف مدرسهپایه هفتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: 4 ( 12 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 2 = 2