پایه هفتم

انشا در مورد تنهایی در زندگی انسان ها

انشا با موضوع تنهایی در زندگی انسان ها و مزایا و معایب آن برای پایه هفتم

پایه هفتم انشا در مورد تنهایی در زندگی انسان ها

مقدمه:

موضوع امروز انشاء ما در مورد تنهایی است امروز می خواهم برای شما در مورد تنهایی انشاء بگویم  تنهایی از دید بعضی ها بزرگترین شکنجه و از دید بعضی ها بسیار خوب است و ب نفعشان است اما از دید من نوع اول صحیح است چون تنهایی می تواند تاثیرات بسیار منفی بر روی روحیه آدم ها بگذارد.

تنه انشاء:

تنهایی و فکر و خیال می تواند یک انسان را از پای دراورد و برای همیشه اورا افسرده و غمگین نگه دارد شما به هنگامی که می توانید با یکی درد دل کنید پس به چه دلیل می خواهید تنهایی را انتخاب کنید که به خود آسیب بزنید بعضی موقع ها تنهایی یک حسن محسوب می شود برای اینکه به خود این فرصت را بدهیم که چرا با یک اشتباه خود رابه این جایگاه رسانده ایم.

افراط و تفریط در هیچ چیز خوب نیست مخصوصا در این مورد و تنها یک دلیل دارد تنها نماندن باعث می شود به سزای کار های خود فکر نکنیم و آن اتفاق برایمان مجددا تکرار شود تنهایی زیاد خود منجر به افسردگی می شود و از همین دلیل است که می گوییم افراط و تفریط در این زمینه بسیار بد است.

انشا در مورد تنهایی در زندگی انسان ها

نتیجه گیری:

البته امیدواریم در زندگی هیچوقت اشتباهی را مرتکب نشوید که بخواهید بمدت زیادی درتنهایی به آن فکر کنید و خود را سرزنش کنید ولی باز این ها همه به انتخاب و خصوصیات فردی فرد ربط دارد در برای مثال فرد بعضی ها شاید از حرف زدن با دیگران آرامش کافی را نتوانند کسب کنند که ما با احترام به آنها روش آنها را قبول می کنیم. گاه تنهایی تبدیل به بدترین لحظه برای هر انسان می شود.

انشا در مورد تنهایی در زندگی انسان هاپایه هفتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 2.94 ( 7 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

91 − = 81