پایه نهم

انشا درباره شیوه های شکل دادن به شروع و پایان یک نوشته

انشا نگارش پایه نهم با موضوع شیوه های شکل دادن به شروع و پایان یک نوشته

پایه نهم انشا درباره شیوه های شکل دادن به شروع و پایان یک نوشته

مقدمه:

هر کسی باید شیوه ها و نکات نوشتن را بیاموزد چون بار ها در زندگی خود به آن ها نیاز خواهد داشت و در واقع مسئله مهم این است که باید بیاموزیم چگونه یک نامه ساده بنویسیم، البته این ابتدای راه است و همین طور باید این مسیر را ادامه دهیم تا شیوه های اصولی و حرفه ای شکل دادن به شروع و پایان یک نوشته را بیاموزیم.

تنه انشاء:

ما بار ها در روز به نوشتن نیاز داریم، البته امروزه این کار روی تلفن های همراه هوشمند و همین طور تبلت ها و لپ تاپ ها انجام می شود، مسئله مهم این است که بسیاری از ما پس از مدتی اصول پایه نوشتن را فراموش می کنیم و یا این که ترجیح می دهیم آن را رعایت نکنیم و این مسئله بسیار اشتباهی است.

باید بدانید که وقتی شروع به نوشتن می کنید باید اصول و قوانین را رعایت کنید، در چه شرایطی از نقطه استفاده کنید، ویرگول و نقطه ویرگول چه زمانی کاربرد خواهند داشت و منظور از نقل قول و… چیست.

بعلاوه این که وقتی متنی را می نویسید آن را بتوانید اصلاح کنید و غلط هایش را نیز برطرف کنید که در این صورت متن شما زیبا تر و خواندنش نیز به مراتب آسان تر می شود. البته در سطوح بالاتر باید نامه های حقوقی و اداری را با دقت چند برابر و با استفاده از کلمات متفاوتی بنویسید و به هیچ وجه نمی توان از کلمات محاوره ای و ساده در بسیاری از موارد استفاده کرد.

انشا درباره شیوه های شکل دادن به شروع و پایان یک نوشته
انشا درباره شیوه های شکل دادن به شروع و پایان یک نوشته

نتیجه گیری:

نتیجه این که اگر بیاموزد خوب بنویسید می توانید در هر زمینه و هر کاری که انجام می دهید موفق تر باشید، مسئله این است که نباید ناگهانی یک نوشته را شروع کنید، مقدمه را درست استفاده کنید و همین طور در نهایت شکل واقعی پایان متن را نیز حفظ کنید.

انشا درباره شیوه های شکل دادن به شروع و پایان یک نوشتهپایه نهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + 7 =