پایه دهم

انشا در مورد کنترل خشم و خشونت

انشا با موضوع کنترل خشم و خشونت برای پایه دهم

پایه دهم انشا در مورد کنترل خشم و خشونت

مقدمه:

موضوع انشاء ما در مورد کنترل خشونت در طول روز همه‌ی ما دنبال مشغله های زندگی خود هستیم و با مشکلات زندگی خود دست و پنجه نرم می کنیم و این موضوع باعث می شود در طول روز گاها عصبی و پرخاشگر باشیم ولی نکته اصلی ماجرا این است که چگونه میتوانیم بر این مسدله فارغ شویم و تصمیم درست بگیریم.

تنه انشاء:

در زندگی همیشه باید در مرحله اول آرامش خود را حفظ کنید و زندگی خود را بر اساس آرامش بنا کنید زیرا گاهی تمام مشکلات بزرگ و دردسر ها از یک خشونت ساده آغاز می شوند و به موضوعات بزرگ ختم می شوند ولی شما باید کنترل خود را در این حالت به دست بگیرید تا پس از وقوع اتفاق بد و ناگوار اظهار ندامت و پشیمانی نکنید.

امروزه بخاطر مشکلات زیاد و وجود سختی زیاد در چهره مردم به صورتی می توان عصبی بودن را دید ولی به امید روزی که هیچکس این حال را تجربه نکند، شما یک درگیری را در نظر بگیرید شاید دلیل آن بسیار کوچک و ناچیز باشد ولی ممکن است از روی خوشونت منجر به اتفاقات ناگوار شود که ناچار به پرداخت جریمه شوید.

انشا در مورد کنترل خشم و خشونت
انشا در مورد کنترل خشم و خشونت

نتیجه گیری:

آن گاه که به این لحظه فکر می کنید با خود می گویید کاش آن لحظه این اتفاق نمی افتاد ولی دیگر فایده ای ندارد حسرت زیرا اتفاق افتاده و مهم آن لحظه بود اگر این موضوع را بیان می کنیم به این دلیل است که اتفاق خبر نمی کند و باید از الان بر خود مسلط بودن را تجربه کنید تا در زندگی موفق باشید. لحظات خشمناک بودن یک انسان می تواند پر از دردسر و پشیمانی در آینده باشد.

انشا در مورد کنترل خشم و خشونتپایه دهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 3.45 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 1 = 5