پایه نهم

انشا در مورد شروع یک زمستان سرد

انشا در مورد شروع فصل زمستان برای پایه نهم

پایه نهم انشا در مورد شروع یک زمستان سرد

مقدمه:

انشایی که امروز می خوانیم در مورد شروع زمستان سرد و سختی است که از چند روز بعد با آن مواجه می شویم، برخی از ما خوشحال و برخی ممکن است از به پایان رسیدن پاییز ناراحت و اندوهگین باشیم.

تنه انشاء:

عده زیادی هستند که حال و هوای پاییز را دوست دارند و نمی خواهند این فصل تمام شود. اما به همان اندازه افرادی هستند که منتظر اولین برف زمستانی در شهرشان خواهند بود. بسیاری این برف را روز های پیش تجربه کرده اند و به هر حال اتفاقی که رخ می دهد این است که ما برف را واقعا دوست داریم.

انگار روز برفی آرامشی متفاوت دارد، همه چیز ساکت هستند و تنها چیزی که گاهی به گوش می رسد صدای زوزه بادی است که به پنجره شیشه اتاقمان می کوبد. به هر حال تجربه حضور در یک روز برفی و برف بازی و ساخت آدم برفی واقعا جذاب و بی نظیر است.

همه ما زمستان را در شرایطی دوست داریم که تنها چند دقیقه بیرون از خانه باشیم، چون عموما هوا به شدت سرد است و حس بدی تمام وجود ما را فرا می گیرد اگر بیش از یک ساعت دور از خانه و محیط گرمش باشیم.

این محیط گرم زمانی جذاب تر خواهد شد که با یک فنجان چای یا قهوه به منظره بیرون نگاه کنید و از هر چیزی که می بینید لذت ببرید. پرندگانی که در برف به آسمان می روند و البته باید حواسمان به آشیانه و غذای آن ها نیز باشد.

مطلب پیشنهادی :  انشا درباره فصل زمستان - انشا زیبایی های زمستان
انشا در مورد شروع یک زمستان سرد
انشا در مورد شروع یک زمستان سرد

نتیجه گیری:

برف و زمستان دو دوست جدا نشدنی هستند، البته نباید انتظار داشت که تمامی شهر ها شاهد برف باشند. زمستان در بسیاری از شهر ها با بارش باران شروع خواهد شد.

 

انشا در مورد شروع یک زمستان سردپایه نهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − = 8