پایه نهم

انشا در مورد شب چله و با هم بودن

انشا با موضوع شب چله و با هم بودن برای پایه نهم

پایه نهم انشا در مورد شب چله و با هم بودن

مقدمه:

انشای امروز ما در مورد شب چله است. ما دانش آموز ها به صورت ویژه ای منتظر این شب هستیم و دوست داریم هر چه زود تر فرا برسد، اگر نیاز به با هم بودن را در خانواده تان حس می کنید و این حس موجب می شود که زندگی آرم تری داشته باشید پیشنهاد می کنیم که برای شب یلدا تدارک ویژه ای ببینید.

تنه انشاء:

امیدواریم هیچ دانش آموزی از نعمت خانواده در این شب محروم نباشد، به هر حال ما همه در کنار هم هستیم و دوست داریم این حس را مدام تکرار کرده و هر سال که به شب یلدا نزدیک می شویم، روزگار بر ما شیرین تر باشد.

هندوانه پای ثابت شب های چله است و موجب می شود که احساسات شیرین در خانه و بین اعضای خانواده موجب بزند، نظیر این حس را هیچ کجای دنیا احساس نمی کنیم و این حس می تواند موجب علاقه بیشتر برای با هم بودن باشد.

برخی از ما ممکن است بنا به دلایلی اعضای خانواده مان را در کنار خود نداشته باشیم که قطعا حس تلخی است. شب یلدا به عنوان بلند ترین شب سال پر از رخداد های بی نظیر خواهد بود، آن را با عزیز ترین اشخاص زندگی تان تقسیم کنید.

بیاموزید که اگر خانواده ای در این شب نمی تواند این احساسات را در خانه اش شکل دهد و یا این که درگیر مشکلات مالی است، به آن ها کمک کنید و بهتر است که این کمک به صورت کاملا غیرمستقیم باشد. در این صورت موجب می شود که زندگی برای لحظه ای هم که شده به آن ها روی خوش نشان دهد.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد حیوان سگ

انشا در مورد شب چله و با هم بودن

نتیجه گیری:

خداوند بزرگ در این شب همراه کسانی باشد که به هر دلیلی اعضای خانواده خود را در این دنیا ندارند و احساس ترس و تنهایی می کنند.

 

انشا در مورد شب چله و با هم بودنپایه نهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 6 = 4