پایه دهم

انشا دوست دارید دنیا چگونه باشد

انشا در مورد این که یک نوجوان دوست دارد زندگی اش در دنیا چه تغییراتی داشته باشد

پایه دهم انشا دوست دارید دنیا چگونه باشد

مقدمه:

قطعا هر کسی دوست دارد در زندگی اشد موفقیت های بزرگی کسب کند، او در اولین مرحله و شروع ابتدایی سعی دارد به همه ثابت کند که می تواند دنیا را دگرگون کند، اما آیا واقعا دگرگون کردن دنیا امکانپذیر است؟ قطعا چنین چیزی زمانی رخ خواهد داد که ما تبدیل به فرد قدرتمندی شده و بتوانیم از پس هر کاری برآییم.

بسیاری از ما این رویا را همیشه در سر داریم که دنیا تغییر کند، جنگ به پایان رسیده و انسان ها با یکدیگر ارتباط صمیمانه تر و بهتری داشته باشند.

تنه انشاء:

اولین چیز که باعث می شود نیا زیبا تر شود، احترام متقابل انسان ها با یکدیگر است که این روز ها کم تر دیده می شود، بسیاری از ما ترجیح می دهیم روزمان را با بحث کردن و جدال با یکدیگر به پایان برسانیم، برای اشتباهاتی که ممکن است سهوا و عمدا مرتکب شویم دلایل بسیاری می آوریم، اما آیا همه این دلایل صحیح است؟ اگر دیگران نیز چنین رفتاری داشته باشند چه خواهد شد؟

به راستی آیا یک فرد از خود می تواند مسیری مهم را شروع کرده و سعی داشته باشد که دنیا را دگرگون سازد؟ شما در این باره چه فکر می کنید؟ کشور های زیاد با ملیت های متفاوتی وجود دارد که هر کدام فرهنگ خاصی دارند، آن ها به چیز های معتقد هستند که ممکن است از نظر ما بسیار عجیب و دور از انتظار باشد.

ما همیشه دوست داریم دنیا پس از این که در اختیار ما بود، با ثبات باشد، خطری کسی را تهدید نکند، مرگ نبینیم و همین طور پدیده های طبیعی مانند سیل، زلزله و… رخ ندهد. انسان ها در این شرایط از مشکلات نجات پیدا می کنند. اما آیا این خواسته واقعا رنگ واقعیت به خود می بیند؟ تا اینجا که جواب ما خیر بوده است.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع یادگیری ورزش های رزمی
انشا دوست دارید دنیا چگونه باشد
انشا دوست دارید دنیا چگونه باشد

نتیجه گیری:

چه بخواهیم یا نخواهیم، دنیا در اختیار ما نیست، در واقع کل دنیا از هر نظر با یکدیگر تفاوت های عجیب و غریبی دارند، فرهنگ های مختلف، زبان های متفاوت، انسان هایی با رنگ ها و چهره های متفاوت که هر کدام از آن ها هدفی خاص را در ذهن خود دارند.

این که بگوییم اگر دنیا در دستان ما باشد تنها به اندیشه های مثبت پایبندیم، شاید پاسخ دادن به این سوال در این شرایط اشتباه باشد. باید واقعا چنین اتفاقی رخ دهد.

انشا دوست دارید دنیا چگونه باشدپایه دهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 3.93 ( 20 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

87 − 77 =