پایه دهم

انشا در مورد تلفن همراه

انشا در مورد تلفن همراه

مقدمه:

سلام من یک تلفن همراه هستم، از دست این صاحبم خیلی خسته شدم، دا‌ئم از من کار می‌کشد و می‌رود در تلگرام و با دوستانش چت می‌کند.

متن انشا: وقتی نگاهش ب مقدار شارژ بالای صفحه می افتد خیلی

انشا تلفن همرا

    تلفن همراه

 

راحت من را به شارژ می‌زند و به کارش ادامه می‌دهد بدون اینکه بگذارد چند ساعت استراحت کنم، پس از گذشت چند لحظه دوباره مقدار شارژ را نگاه می‌کند و عصبی می‌شود و میگوید:

ای بابا چرا این گوشی شارژ نمی‌شود آخه نمیدونم اگر یکی به تو غذا بدهد و دوبرابرش از تو کار بکشد برای تو انرژی می‌ماند که حالا از من همچین چیزی را میخواهی؟؟

و هنگامی که جلوی آیینه می‌رود و دستی به موهایش می‌کشد همان لحظه سلفی می‌گیرد و در گروه میفرستد (من همین الان یهویی) .

در اینترنت دنبال مدل های لباس می‌گردد اما یک لباس هم نمی‌خرد نمی‌دانم شاید فقط می‌خواهد خودش را در آن لباس ها تصور کند،

در فضای مجازی عکس های بازیگرهارا نگاه می‌کند و برای آنها ایراد می‌گیرد آخه یک نفر نیست ب او بگوید تو اول قیافه خودت را درست کن بعد برای بقیه ایراد بگیر.

بعد از این همه کاری ام که از من می‌کشد وقتی هنگ میکنم می‌گوید جنس گوشی بدرد نمی‌خورد کارکردش خوب نیست بعد چند ضربه نثارم می‌کند و بهم شوک وارد می‌شود و دوباره مجبور به کار میشوم.

حس میکنم اگر آشغال در سطل زباله بودم خوشبخت تر بودن از این چیزی که هستم و در آخر یک خواهش از شما دارم لطفا به گوشی هایتان رحم کنید و انقدر از ما کار نکشید و این را بدانید که بدبخت ترین موجود در دنیا گوشی است

 

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. سلام وقت بخیر من سایتتون رو خریدار هستم اگهیتون رو توی سایت فروش سایت دیدم ممنون میشم به بنده پیام بدید متاسفانه اونجا درخواست گذاشتم ولی پاسخ ندادید
    9381224111

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − = 8