پایه هفتم

انشا تخیلی‌ترین خوابی که دیدم

انشا در مورد تخیلی‌ترین خوابی که دیدم پایه هفتم

پایه هفتم انشا تخیلی‌ترین خوابی که دیدم

مقدمه:

تخیلی ترین و جالب ترین اتفاقات زندگی من در خواب رخ داده است، رویایی که دوست دارم بسیاری از اتفاقات زندگی ام در آن به واقعیت تبدیل شده و حتی حس می کنم که روزی این اتفاق رخ می دهد. من در خواب بار ها زندگی های جالبی را فرا تر از زندگی واقعی ام تجربه کرده ام و این باعث می شود تا نسبت به خواب حس خوبی داشته باشم.

تنه انشاء:

باید بدانیم که گاه خواب می تواند باعث شود ما قدرتمند تر در زندگی به هدف های خود برسیم، چون هوش ما را تقویت کرده و حتی سبب می شود به چیز هایی فکر کنیم و خودمان را جای کسانی بگذاریم که شاید هیچ گاه با آن ها برخورد نیز نداشتیم.

من خواب دیدم که فضانورد شده و به جهانی دوردست سفر کردم، شبیه هیچ کدام از ستاره ها و سیاره ها نبود، انگار خارج از منظومه شمی و در نقطه ای دیگر از دنیا بودم این برای من تبدیل به مسئله ای بسیار عجیب و هیجان انگیز شده بود. در این سرزمین بزرگ که چیزی شبیه به زمین بود اما خالی از سکنه بود، من حس کردم که می توانم برای مدتی طولانی تر زندگی کنم.

چون نیازی به نفس کشیدن از راه کپسول اکسیژن نبود و همین مسئله سبب شده تا به یکی از بهترین و محبوب ترین خواب های من تبدیل شود. بخصوص این که مسئله مهم دیگری وجود دارد و آن هم این است که خواب من انگار به واقعیت تبدیل می شود. اما چه کسی می داند. شاید روزی توانستم به چیزی که می خواهم برسم و حسم به من می گوید وقتی انسان آرزو می کند دستیابی نیز انجام خواهد شد.

مطلب پیشنهادی :  انشا شباهت ها و تفاوت های انسان ها
انشا تخیلی‌ترین خوابی که دیدم
انشا تخیلی‌ترین خوابی که دیدم

نتیجه گیری:

تلاش می کنم که در آینده وارد دانشگاه های هوا و فضا شوم، چون حس می کنم می توانم با توجه به علاقه ام در این رشته تحصیلی تبدیل به فرد موفقی شوم.

انشا تخیلی‌ترین خوابی که دیدمپایه هفتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: 3.1 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

36 + = 41