پایه هفتم

انشا در مورد ورزش و اهمیت آن در زندگی

انشا با موضوع ورزش و اهمیت آن در زندگی برای پایه هفتم

پایه هفتم انشا در مورد ورزش و اهمیت آن در زندگی

مقدمه:

سلام دوستان موضوع امروز انشاء ما در مورد ورزش می باشد همانگونه که می دانید ورزش مادر سلامتی است و برای بدن ما بسیار مهم است و باعث شادابی و تندرستی می شود انواع اقسام ورزش ها داریم رزمی، ورزش های آبی، تناسب اندام و ورزش هایی که با توپ انجام می شود.

تنه انشاء:

ورزش ها هرکدام درای فواید خاص می باشند و در نوع خود به سلامتی کمک می کنند به طور مثال: بدنسازی می تواند به رشد و شکل گیری زیاد ماهیچه کمک کند و فوتبال عضلات پا ها را قوی می کند ولی نرمش ها می توانند به این که پر انرژی ظاهر شویم کمک می کنند به همین علت است که می گویند اگر می خواهید روز خود را با انرژی و پر نشاط شروع کنید حتما روزانه به مدت نیم ساعت ورزش صبحگاهی را انجام دهید تا روز خوبی را شروع کنبد.

اگر بخواهید یک مقایسه ریز هم داشته باشید همیشه بدن افرادی که ورزش می کنند جذاب تر از افرادی است که با هیکل بد ظاهر می شوند زیبایی هیکل خود نشانگر ان است که فرد چقدر به خود و سلامتی خود اهمیت می دهد، شاید بعضی ها بگویند ورزش هزینه دراد و امکانات می خواهد تما باید گفت همین باور غلط می تواند تیشه به ریشه سلامتی بزند.

انشا در مورد ورزش و اهمیت آن در زندگی
انشا در مورد ورزش و اهمیت آن در زندگی

نتیجه گیری:

شما می توانید با کمترین قیمت و یا حتی رایگان ورزش لازم خود را در منزل انجام دهید همیشه لازم نیست تا برای ورزش به باشگاه بروید و گاهی به علت کمبود وقت می توانید در منرل انجام دهید. ورزش هر صبح می تواند موجب شادی شما شود و روزتان را بهتر از قبل شروع کنید.

 

انشا در مورد ورزش و اهمیت آن در زندگیپایه هفتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 5 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

49 + = 57