پایه نهم

انشا در مورد موضوع تفاوت انسان ها

انشا با موضوع تفاوت انسان ها پایه نهم

پایه نهم انشا در مورد موضوع تفاوت انسان ها

مقدمه:

ما انسان ها درست است که از لحاظ ساختاری، فیزیکی و گاه ظاهری ممکن است شبیه به هم باشیم، اما نزدیک ترین اشخاص و دو قلو ها نیز در افکار و مسائل مختلف با یکدیگر تفاوت های عظیمی داریم، این تفاوت ها باید به خوبی شناسایی شده و در مورد آن ها مسائل مهمی مورد بررسی قرار گیرد.

تنه انشاء:

نمی توان گفت که تفاوت ها همیشه بد و یا خوب هستند، هر کدام از این تفاوت ها در صورت پیوند رفتاری و زندگی و یا حتی عاطفی دو شخص با یکدیگر باید به درستی و منطقی مورد بررسی قرار گیرد، زمانی که این اتفاق رخ دهد مسائل مهم تری وارد زندگی خواهد شد. مثلا تفاوت های جزئی که تنها در سلیقه است، گاه این تفاوت ها در مورد دیدگاه های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است.

مسئله کلیدی در مورد ما انسان ها این است که وقتي بپذيريم كه اشخاص با هم متفاوت هستند مي توانيم به طور جدي به تفاوت هايمان توجه كنيم. در نهايت همه انسان ها منحصر به فرد هستند و به همين دليل طبقه بندی كردن آنها غير ممكن است. اما اگر از تفاوت هاي يكديگر آگاه شويم قدم بسيار موثري برداشته ايم. هر چه بهتر و بیشتر این تفاوت ها آشکار شود و به خود این اجازه را دهیم که همیشه هم رنگ جماعت نباشیم، مسئله روی واضحی به خود می گیرید.

انشا در مورد موضوع تفاوت انسان ها
انشا در مورد موضوع تفاوت انسان ها

نتیجه گیری:

وضوح این عنوان را می توان زمانی دریافت که تمامی انسان ها در شرایط مختلف ممکن است درگیر اتفاقات عجیبی شوند، این عجیب بودن در ذهن آن ها یک پیچیدگی فکری ایجاد می کند و زمانی این پیچیدگی فکری بیشتر و گسترده تر می شود که ما از ترس های یکدیگر سخن گفته و بدون سوء استفاده از آن ها، نفد و بررسی شان کنیم.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد هدف و پیدا کردن مسیر موفقیت

انشا در مورد موضوع تفاوت انسان هاپایه نهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − 4 =