پایه یازدهم

انشا در مورد زندگی در جامعه و میان مردم

انشا با موضوع زندگی در جامعه و میان مردم پایه یازدهم

پایه یازدهم انشا در مورد زندگی در جامعه و میان مردم

مقدمه:

هر کسی که در جامعه زندگی می کند، در مورد اطراف خود نظرات متفاوتی را بیان می کند و از همین تفاوت است که ما به نتیجه های درستی در مورد کشف ایده های جدید و اختراعات خاص می رسیم. مسئله کلیدی که بسیاری از ما در مورد آن کسب اطلاع نمی کنیم این است که زندگی در میان مردم نیز نیازمند آموزش های لازم است.

تنه انشاء:

شاید آموزش هایی که باید در دوران مدرسه ببینیم، از پدر و مادر خود بخواهیم که در این مورد به ما تمرین و تکرار یک مسئله و موضوع را به خوبی بیاموزند و این آموزش تا زمانی که خودمان نیاز می بینیم جامعه را تجربه کنیم همین طور ادامه داشته باشد.

شاید یکی از نخستین مواردی که باید به خوبی آموزش داده شود، اصل احترام به دیگر عقاید است که می تواند خود دارای زیرشاخه های متفاوت و متنوع باشد. هر فردی که هدف اجتماع پسند دارد و از دنبال کردن هدف خود خشنود است و در مجموع از زندگی خود راضی است، می توان او را در زندگی اجتماعی، فردی سالم دانست.

نباید سعی کنیم خود را از جامعه دور کنیم، زیرا این دور شدن می تواند ما را تبدیل به فردی صرفا درون گرا کند که هیچ گاه برای پیشرفت هیچ فعالیتی از خود نشان نمی دهد و هر روز آسیب هایی می بیند که نه تنها دیگر برای خودش مهم نیست، بلکه گاه که اجتماع و جامعه نیاز است و ما باید از بازخورد های آن ها استفاده کنیم نیز دیگر درباره ما ایده ای ندارند.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع تلاش در مسیر هدف های بزرگ و سخت
انشا در مورد زندگی در جامعه و میان مردم
انشا در مورد زندگی در جامعه و میان مردم

نتیجه گیری:

بسیاری از ما ممکن است از اجتماع گریزان باشیم، این اتفاق را گاه به فال نیک می گیریم در صورتی که چنین مسئله ای باید در درجه اول از ذهن حذف شده و پس از آن نیز انسان باید زندگی اجتماعی را سرلوحه مسیر پیشرفت و کار خود کند.

 

انشا در مورد زندگی در جامعه و میان مردمپایه یازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 1 = 7