پایه یازدهم

انشا اگر باهوش ترین فرد دنیا بودید چه می کردید

انشا در مورد این که اگر باهوش ترین فرد در دنیا بودید چه می کردید برای پایه یازدهم

پایه یازدهم انشا اگر باهوش ترین فرد دنیا بودید چه می کردید

مقدمه:

هر انسانی ممکن است در ذهن و عقل خود آرزو های عجیب و حتی گاها دست نیافتنی داشته باشد، برخی از اطرافیان ما از هوش بسیار بالایی برخوردار هستند، به طور مثال وقتی قرار است مسئله ریاضی را حل کنیم، مدت زمان بیشتری به طول خواهد انجامید، اما آن ها در عرض یک دقیقه این کار را انجام می دهند و کاملا هم موفق هستند.

تنه انشاء:

حال تصور کنید شما موفق ترین شخصیت در دنیا و بالاترین ضریب هوشی را در بین تمامی انسان هایی که تاکنون روی زمین زندگی کرده اند دارید، این عجیب است اما باید بدانید که ممکن است شخصیت شما با حالا کاملا متفاوت باشد، تبدیل به فرد گوشه گیری شوید که از هم صحبت شدن با دیگران هراس دارد و بسیار عجیب است اگر او را در وضعیتی ببینید که خیلی خوشحال و بدون هیچ گونه غمی زندگی می کند، این گونه انسان ها عموما دغدغه های عجیبی دارند.

اگر باهوش ترین فرد دنیا بودید احتمالا در درجه اول به خواسته های فردی خود اهمیت می دادید، شرکتی بزرگ تاسیس می کردید و کسب درآمد را به عنوان اولویت اول خود قرار می دادید، برخی نیز دغدغه های بزرگ و اجتماعی دارند و ترجیح می دهند که زمان خود را صرف دیگران کنند، افرادی که ممکن است دچار بیماری های سخت شوند و راه درمانی برای آن ها وجود نداشته باشد، شما یک پزشک می شوید.

عده ای نیز علاقه شدیدی به خلق دارند، پس مهندسی می تواند بهترین ایده برای آن ها باشد و این خیلی دور از ذهن نیست که دستگاه های عجیب و غریبی اختراع کنید.

مطلب پیشنهادی :  انشا جان بخشی به اشیاء خودرو
انشا اگر باهوش ترین فرد دنیا بودید چه می کردید
انشا اگر باهوش ترین فرد دنیا بودید چه می کردید

نتیجه گیری:

هر کسی قطعا دوست دارد باهوش ترین باشد و این برای بسیاری رویا است چون مکانیزم کارکرد انسان ها با یکدیگر بسیار متفاوت است و البته برخی می توانند در مدت زمان کم تری مسائل مختلف را حل کرده و حتی در موفقیت خود سرعت بیشتری دارند، اما عده ای نیز با قدرت ذهن کم تر در طول تاریخ موفق ترین بوده اند.

 

انشا اگر باهوش ترین فرد دنیا بودید چه می کردیدپایه یازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 8 = 13