پایه هفتم

انشا در مورد احترام به بزرگ تر ها

انشا با موضوع احترام به بزرگ تر ها پایه هفتم

پایه هفتم انشا در مورد احترام به بزرگ تر ها

مقدمه:

احترام به بزرگ تر ها از جمله مسائل و مهماتی است که هر کسی باید در زندگی خود به طور ویژه ای از آن پیروی کند و این مسئله زمانی اهمیت پیدا کند که خودتان نیز در چنین جایگاهی قرار گیرید، باید سعی در تجزیه تحلیل این موضوع داشته باشید که چرا اهمیت خواهد داشت که به دیگران به عنوان شخصیتی بالاتر و بزرگ احترام بگذاریم.

تنه انشاء:

البته افراد بزرگ تر نیز باید سعی کنند این احترام را پاسخگو باشند، همیشه به اشتراک گذاشتن تجربیات نمی تواند اتفاق خوبی باشد، اما به هر حال هر کدام از ما قطعا در زندگی به این موضوع نیاز داریم و می خواهیم وقتی کسی درست راهی را شبیه به ما پیموده باشد، در اصل موضوع و مضمون آن نیز راهنمایی مان کند.

احترام به دیگران و ارائه ی رفتارهای محترمانه در روابطمان موجب برانگیختن نیت و نظر مثبت افراد نسبت به ما می شود. هر چه بیشتر و با دقت تر این کار را انجام دهیم، در واقع انگار که به خودمان اهمیت داده ایم و این مضمون زمانی تامل برانگیز تر است که مدام در اطراف خود مشاهده کرده و ناگهان خلا آن را نیز حس کنیم.

این خلا باعث می شود که ما نظر دیگری در این باره داشته باشیم و سعی کنیم مسئله ای را توجیح کنیم که در واقع وجود خارجی نخواهد داشت.

انشا در مورد احترام به بزرگ تر ها
انشا در مورد احترام به بزرگ تر ها

نتیجه گیری:

این رفتار ها باید در زندگی ما اهمیت ویژه ای داشته باشد،ما به اشتباه به این رفتارهای ساده ی دلنشین و توام با احترام نگاهی کمیتی داشته و فکر می کنیم چون رعایتشان بسیار ساده است و انرژی چندانی از ما نمی گیرد پس اهمیتشان هم به همان اندازه است. زندگی همان لحظه های با هم بودن و کنار هم بودن است که گاه از آن ها گذر می کنیم.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد شغل پزشکی و انواع آن

انشا در مورد احترام به بزرگ تر ها – پایه هفتم

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 4 = 3