پایه هشتم

انشا جان بخشی به اشیاء قابلمه غذا

انشا در مورد جان بخشی به اشیاء قابلمه غذا پایه هشتم

پایه هشتم انشا جان بخشی به اشیاء قابلمه غذا

مقدمه:

همه ما قابلمه ها را در خانه و آشپزخانه می بینیم، آن ها ها زندگی جالبی دارند و مدام در حال آزمایش مزه های جدید هستند و در واقعا گر فکر می کنید هیجان انگیز تر از زندگی شما وجود ندارد، باید یگوییم که تاکنون خود را به عنوان یک قابلمه تجسم نکرده اید که چقدر می تواند هیجان انگیز باشد.

تنه انشاء:

همه ما غذا ها و خوردنی ها را دوست داریم و همواره آن ها را می چشیم و از این کار هر روز و هر شب لذت می بریم، انسان در طول روز وعده های مختلف غذایی زیادی دارد و همه آن ها نیز ممکن است با یکدیگر متفاوت باشند، نباید فراموش کنیم که غذا خوردن یکی از نیاز های اصلی انسان ها است.

من یک قابلمه هستم که در یک خانواده چند نفره زندگی می کنم، مادر خانواده هر روز صبح که از خواب بر می خیزید چنین مسئله ای را در ذهن دارد که امروز با ترکیبات غذایی چه چیز جدیدی را خلق کند، مسئله کلیدی و مهم دیگر این است که هر کدام از ما ممکن است یک غذا و مزه را دوست داشته باشیم.

من به عنوان یک قابلمه غذا های خورشتی را بسیار دوست دارم، چون در پخت آن ها به صورت ویژه ای من نیاز هستم و همواره آشپز ها در هر شرایطی قطعا نیاز به یک قابلمه بزرگ و یا گاهی کوچک خواهند داشت که بستگی به میزان پخت غذایشان دارد.

مطلب پیشنهادی :  انشا مثل نویسی با نردبان به آسمون نميشه رفت
انشا جان بخشی به اشیاء قابلمه غذا
انشا جان بخشی به اشیاء قابلمه غذا

نتیجه گیری:

اگر فکر می کنید که غذا پختن کار طاقت فرسا و سختی است باید بگوییم گاه و تا حدودی چنین است، اما نه همیشه، مسئله مهم دیگر این است که آشپزی یک عشق است و همواره باید در زندگی و هر خانه ای جریان داشته باشد.

 

انشا جان بخشی به اشیاء قابلمه غذاپایه هشتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 0.55 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 4 =