پایه نهم

انشا در مورد موفقیت در سختی های زندگی

انشا با موضوع سختی های زندگی پایه نهم

پایه نهم انشا در مورد موفقیت در سختی های زندگی

مقدمه:

روز های سخت و آسان زیادی در زندگی همه انسان ها وجود دارد، گاه از آن عبور می کنیم و می توانیم نجات پیدا کنیم و گاه این اتفاق نمی افتد و ما بیش از پیش درگیر این وضعیت می شویم و حتی حس بدی نیز به ما دست می دهد و نتیجه اش نیز به هیچ عنوان خوب نخواهد بود.

تنه انشاء:

اگر در زندگی هدفمند باشیم وضعیت بهتری حکم فرما خواهد بود و هر چه تلاش می کنیم این سختی ها را از بین ببریم، فایده ندارد، چون باید بیاموزیم که نخست به خوبی فکر کنیم و اندیشه خود را تقویت کنیم و ذهنمان را آماده اتفاقات که انتظارش را نداریم کرده و مسیر موفقیت را خودمان ترسیم کنیم.

هر چه این ترسیم بهتر انجام شود قطعا راه روشن تر خواهد بود و زود تر این مسیر را پیموده و هدف را به طول کلی در ذهن و مشت خود نگه داشته و پیش می رویم. یک راز موفقیت در زندگی این است که اهداف‌تان را بنویسید. اولین کاری که صبح انجام می‌دهید، تعیین می‌کند که روزتان چگونه قرار است باشد. ذهن‌تان را جوری برنامه‌ریزی کنید که از همان لحظه‌ی بیدارشدن در شرایطی قوی و توانا باشد؛ با این روش، قطعا یک روز عالی و مفید خواهید داشت.

هر چه تلاش برای پیروزی و موفقیت بیشتر باشد نقش ما نیز جدی تر و بهتر خواهد شد و حداقل این است که می دانیم از زندگی چه می خواهیم و چه هدفی داریم و حتی ممکن است مسیر زندگی ما در چه شرایطی سخت باشد.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد شغل پزشکی و اهمیت آن در جامعه
انشا در مورد موفقیت در سختی های زندگی
انشا در مورد موفقیت در سختی های زندگی

نتیجه گیری:

فرا تر از هر چیزی انسان نیاز به برنامه ریزی برای رسیدن به هدف های خود خواهد داشت، حتی در تحصیل و روز های مدرسه نیز برنامه ریزی لازم است.

انشا در مورد موفقیت در سختی های زندگیپایه نهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

66 − 56 =