پایه هشتم

انشا در مورد شب یلدا سال 98

انشا با موضوع شب یلدا سال 98 برای پایه هشتم

پایه هشتم انشا در مورد شب یلدا سال 98

مقدمه:

انشای امروز ما در مورد شب یلدا یکی از زیبا ترین شهر های سال است. شبی طولانی که ما در آن به خوردن هندوانه، انار، آجیل و… می پردازیم.

تنه انشاء:

در واقع اگر دوست دارید در این شب یک خاطره زیبا بسازید باید گفت که در کنار خانواده بودن می تواند بهترین اتفاق برای شما باشد. اگر دوست دارید در این شب انرژی مثبتی به دیگران منتقل کنید می توانید با یک تماس و یا رفتن به دید و بازدید اتفاق خوبی را برای آن ها رقم بزنید. البته نباید فراموش کنید که همه ما باید در این شب در کنار خانواده مان باشیم.

بودن در کنار خانواده یعنی حتی اگر یک لحظه هم بآ آن ها بیشتر این حس را تقسیم کنیم لحظات برای ما شیرین تر خواهد بود. افرادی زیادی هستند که در این شب در کنار خانواده خود نیستند و این قطعا حس تلخ و بدی است.

البته که باید سعی کنیم در این شب حواسمان بیشتر به اطرافیان باشد و آن ها را در شرایط سخت مالی و روحی تنها نگذاریم. به هر حال انسان ها در مقابل هم یک سری وظایف دارند که باید به آن ها عمل کنند و حس خوب با هم بودن را در سراسر دنیا به وجود آورند.

شب یلدا عموما سرد است و حتی در بسیاری از شهر ها برف تمام فضا را در بر گرفته است و این حس حتی می تواند فرا تر از آن باشد، لبوی داغ می تواند بی مانند باشد و شبیه آن را در هیچ کشور دیگری تجربه نکنید

مطلب پیشنهادی :  انشا سفر انسان به کشور های دیگر - انشا در مورد جهانگردی
انشا در مورد شب یلدا سال 98
انشا در مورد شب یلدا سال 98

نتیجه گیری:

دوست داشتن در این شب می تواند اتفاق بی نظیری باشد. دوست داشتن خانواده ای که همیشه در کنار ما است.

 

انشا در مورد شب یلدا سال 98پایه هشتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 3 = 1