پایه هشتم

انشا مثل نویسی با نردبان به آسمون نميشه رفت

انشا با موضوع مثل نویسی با نردبان به آسمون نميشه رفت پایه هشتم

پایه هشتم انشا مثل نویسی با نردبان به آسمون نميشه رفت

مقدمه:

اثبات برخی موضوعات همواره به بشر بسیار آسان بوده، برخی اتفاقات نیز چون هنوز دست نیافتنی هستند برای بسیاری عجیب بوده و اگر در مورد آن نظراتی را بشنود ممکن است به دلیل خلقت خود حس کند حتما می تواند به آن دست یابد و برایش ممکن است کمی عجیب و دور از ذهن باشد اما در نهایت تمام تلاش خود را خواهد کرد.

تنه انشاء:

بسیاری از ما ترجیح می دهیم که کار هایی انجام دهیم خارق العاده و عجیب که از نظر بسیاری از افراد نشدنی است، در واقع انسان دوست دارد با دیگران متفاوت باشد، این تفاوت توسط او گاه درست انتخاب شده و گاه غیراصولی انتخاب خواهد شد و قطعا منطقی نیست. چه بسا که مشکلات زیادی نیز برای او به وجود آورد.

حس می کنیم که می توانیم با نردبان تا آسمان برویم، اما کافی است تا چند قدم برداریم می بینیم که چقدر وحشتناک است، البته این مثل بوده و اصل موضوع این نیست، شاید بتوانیم تعبیر کنیم تا وقتی ابزار و مسیر درستی نداریم نباید کاری که نیاز به این ابزار دارد را انجام دهیم، گاه برخی چیز ها انجام نشده است، اما اثبات آن نیز غیرمنطقی است.

گاهی یک اتفاق رخ نمی دهد، چون ما هنوز آمادگی اش را نداریم، گاه نیز این اتفاق رخ نمی دهد چون حس می کنیم که کاملا اشتباه است و قطعا بار ها تکرار شده و کسی از آن نتیجه خوبی نگرفته.

انشا مثل نویسی با نردبان به آسمون نميشه رفت
انشا مثل نویسی با نردبان به آسمون نميشه رفت

نتیجه گیری:

منطق انسان ها در شرایط مختلف می تواند از خود واکنش های متفاوتی داشته باشد، این تفاوت در واکنش ها زمانی بیشتر می شود که حس کنیم هر کسی قدرت خاص خود را دارد و با استفاده از آن یک کار را یا انجام می دهد و یا نسبت به آن واکنش ها و بازخورد هایی خاص دارد.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد شغل نجاری

 

انشا مثل نویسی با نردبان به آسمون نميشه رفتپایه هشتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 3.75 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 76 = 77