پایه دهم

انشا با موضوع فرار از مشکلات

انشا در مورد فرار از مشکلات برای پایه دهم

پایه دهم انشا با موضوع فرار از مشکلات

مقدمه:

فرار از مشکلات یکی از اتفاقاتی است که در زندگی بسیاری از ما رخ می دهد و هیچ نتیجه خوبی ندارد و اگر بدانیم که عبور از مشکلات تنها باید با حل کردن آن ها انجام شود همه چیز بسیار منطقی تر خواهد بود و در نهایت در زندگی خود نتیجه لازم را از یک عمل می گیریم. مسئله این است که موفقیت یک شبه رقم نمی خورد و نیاز به وقت و تلاش چند برابر باید احساس شود.

تنه انشاء:

ما می توانیم برای رهایی از مشکلات دست به کار های کوچک و بزرگ و مختلفی بزنیم، برخی از آن ها می توانند نتیجه لازم را داشته باشند، برخی از آن ها نیز هیچ تغییری در زندگی شما ایجاد نمی کنند و هر چه پیش تر می روید هدف از شما دور تر می شود. در واقع شما تنها وقت خود را تلف می کنید و آن چه که باید و شاید رخ نمی دهد.

فراموش نکنید که موجود زنده تا وقتی که نفس می کشد باید برای زندگی تلاش کرده و با مشکلات کوچک و بزرگ دست و پنجه نرم کند. هر چه تلاش بیشتری داشته باشد و با دقت کاری را انجام دهد. زود تر هدفش تبدیل به یک واقعیت قابل باور می شود.

ما می توانیم با تلاش در زندگی خود هر چیزی که دست نیافتنی است را دست یافته و آن را ممکن سازیم. این ممکن ساختن چند مرحله دارد و که در درجه اول شما باید به خودتان امید داشته باشید.

مطلب پیشنهادی :  انشا ضرب المثل چو دخلت نیست خرج آهسته تر کن
انشا با موضوع فرار از مشکلات
انشا با موضوع فرار از مشکلات

نتیجه گیری:

تلاش برای رسیدن به یک مسیر و طی آن و دستیابی به موفقیت چیزی است که باید در ذهن ما شکل بگیرد. همواره امید داشتن به آینده در بطن روح ما باید نقش ببندد.

انشا با موضوع فرار از مشکلاتپایه دهم

 

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 2 = 3