پایه یازدهم

انشا درباره فواید داشتن دوست دانا

انشا در مورد داشتن دوست دانا و مهربان

پایه یازدهم انشا درباره فواید داشتن دوست دانا

مقدمه:

در زندگی هر کدام از ما قطعا داشتن یک دوست خود می تواند باعث رخداد های خوبی شود، پیشرفت ما در گرو دوستانی است که در این مسیر به ما کمک می کنند و ما را از سختی ها و ناراحتی ها دور می کنند، از همان ابتدا باید بگوییم که وقتی وارد جامعه می شوید داشتن یک دوست خود می تواند زندگی شما را به سمت و سویی ببرد که زندگی تان خوش و خوب تر از همیشه گردد.

تنه انشاء:

فرض کنید دوست خوبی دارید که در هر شرایط و سختی شما را یاری کرده، وقتی امتحانی پیش و روی شماست مدام از شما می خواهد که با هم درس بخوانید و یا این که اگر مشکلی در درس های خود دارید تا جایی که بتواند به شما کمک می کند. از هر لطفی دریغ نکرده و تنها شما را در لحظات خوش و خوب به یاد نمی آورد.

هر کدام از این اتفاق ها را اگر در زندگی خود احساس کردید قطعا نشانی از یک دوست خوب و مهربان است که هر چه بخواهید را اگر از دستش برآید انجام می دهد.

او می داند که ممکن است در طول ماه روز هایی احساس تنهایی کنید و هیچ گاه شما را تنها رها نخواهد کرد و در هر حالتی به فکر شماست. اگر در مدرسه با هم باشید بهترین دوست های هم خواهید بود، غیبت نمی کند و هر اشتباهی کنید شما را قطعا راهنمایی خواهد کرد.

البته که تمامی این وظایف را شما نیز در قبال یک دوست خوب دارید. ما باید سعی کنیم در انتخاب دوست خوب دقت کافی را داشته باشیم.

مطلب پیشنهادی :  انشا چرا باید با دوستان خود آشنا شویم
انشا درباره فواید داشتن دوست دانا
انشا درباره فواید داشتن دوست دانا

نتیجه گیری:

دوست خوب مانند یک همراه است که در مسیر زندگی شما را یاری می کند، سعی می کند هیچ گاه به شما حسادت نورزیده و انشالله که شما هم از این دوست ها نصیبتان خواهد شد. همه ما در مسیر سخت قرار می می گیریم و برای رهایی از این حالت باید همراهی داشته باشیم. باید بدانید که انسان همواره در اجتماع می تواند زندگی شکوفایی داشته باشد.

 

انشا درباره فواید داشتن دوست داناپایه یازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + 1 =