پایه نهم

انشا ضرب المثل از این ستون به آن ستون فرج است

انشا پایه نهم از این ستون به آن ستون فرج است

پایه نهم انشا ضرب المثل از این ستون به آن ستون فرج است

مقدمه:

هر کسی ممکن است در زندگی درگیر بدشانسی ها و مشکلات زیادی شود و قطعا نمی توان گفت که همیش و در هر شرایطی زندگی اش به همین شکل خواهد بود و صرفا رفتارش نیز باید بر اساس اتفاقات تلخ و بدشانسی ها روبراه شده و فکر کند که در تمام این وضعیت همین مشکلات وجود دارد.

تنه انشاء:

بهتر است بیاموزیم که در سخت ترین نا امیدی ها همیشه به آینده امیدوار باشیم و بدانیم که هر رخدادی ممکن است پیش آمده و قطعا جلوی اتفاقات سخت را نمی توان گرفت، هر چه هم تلاش کنیم سرانجام اتفاق بد که در سرنوشت ما جاری است رخ می دهد و باعث می شود فکر کنیم دیگر در این وضعیت هیچ رحتمی شامل حال ما نمی شود.

اما رحمت الهی همیشه و در هر شرایطی به سوی ما خواهد آمد، باعث می شود که در مسیر زندگی لحظات سخت را آسان تر درک کنیم و زود تر نیز از آن ها بگذریم، از یک سوی دیگر اگر با مشکلات زیادی روربرو شویم، می آموزیم که صبر و بردباری نتیجه خوبی خواهد داشت و باعث می شود هر چه زود تر در زندگی با پیشرفت های گسترده تری روبرو شویم.

بهتر است بیاموزیم که وقتی در مقابل سختی ها و گرفتاری ها قرار می گیریم، انتظار رحمت را داشته باشیم.

انشا ضرب المثل از این ستون به آن ستون فرج است
انشا ضرب المثل از این ستون به آن ستون فرج است

نتیجه گیری:

آیا تاکنون به این مسئله اندیشیده اید که انسان ها در شرایط مختلف ممکن است تفاوت های رفتاری را در برابر سختی ها داشته باشند، عده ای این رفتار ها را وسیله ای می دانند که باعث می شود آن ها به هر چیزی که به عنوان هدف مشخص کرده اند نرسند.

انشا ضرب المثل از این ستون به آن ستون فرج استپایه نهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 3 = 1