پایه نهم

انشا جمله معروف از دماغ فیل افتادن

انشا پایه نهم ضرب المثل از دماغ فیل افتادن

پایه نهم انشا جمله معروف از دماغ فیل افتادن

مقدمه:

تنها انسان هایی که در زندگی خود رفتار مناسبی داشته باشند و از فروتنی به عنوان یک اصل مهم استفاده کننده موفق خواهند بود، آن ها بهترین نتایج را می گیرند چون می دانند که هر اتفاق کوچکی می تواند باعث شود که زندگی شان بر هم ریخته و با مشکلات و سختی های زیادی روبرو شوند.

تنه انشاء:

ارزشگذاری های مادی باعث می شود مشکلات زیادی در زندگی انسان ها ایجاد شده و همین طور اگر ترجیح می دهید دیگران را با وضعیت مالی و مادی آن ها مقایسه کنید، باید بگوییم که این کار از اساس اشتباه است و نتیجه خوبی نیز نخواهد داشت.

ضرب المثل از دماغ فیل افتادن در واقع افرادی را مد نظر قرار داده است که غرور کاذب را درگیر زندگی خود کرده اند، آن ها حتی ممکن است هیچ کار مهمی در زندگی خود انجام نداده باشند، اما مسئله اینجاست که نمی دانند وقتی فردی کم تر از هیاهو برای پیشبرد اهداف خود در زندگی استفاده می کند ممکن است حتی شخصیت بزرگ تری داشته باشد. حتی ممکن است در ظاهر به این مسئله پی نبریم که فرد ثروتمندی است و زندگی موفق و خوبی نیز دارد.

اگر می خواهید این خصوصیت را در خود از بین ببرید باید رفتار انسان های محبوب در دنیا و پهلوانان را مورد بررسی قرار دهید که هر چه موفق تر می شوند کم تر هیاهویی در زندگی شان نیز احساس می گردد.

انشا جمله معروف از دماغ فیل افتادن
انشا جمله معروف از دماغ فیل افتادن

نتیجه گیری:

ارزشگذاری انسان ها به روش های نا مناسب می تواند باعث قضاوت های نابجا و اشتباه شود که هیچ پایه و اساسی نخواهد داشت و حتی می تواند باعث شود که ما به نگرش های منفی بیشتر در زندگی خود بها دهیم و این به هیچ عنوان خبر خوشی برای ما نیست.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد تخیل و دنیای غیرواقعی

انشا جمله معروف از دماغ فیل افتادنپایه نهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 1 = 8