پایه دوازدهم

انشا ضرب المثل احترام امام زاده با متولی آن است

انشا درباره ضرب المثل احترام امام زاده با متولی آن است پایه دوازدهم

پایه دوازدهم انشا ضرب المثل احترام امام زاده با متولی آن است

مقدمه:

هر کسی در دنیای بزرگی که پیش و روی خود می بینیم احترامی دارد و دیگران نیز باید احترام او را حفظ کنند و بیاموزیم که به تمامی سلایق و عقیده ها احترام بگذاریم و از یاد نبریم که انسان ها هر کدام ممکن است به عقیده خاصی ایمان داشته باشند و از آن پیروی کنند.

تنه انشاء:

این کار را باید از خودمان شروع کنیم، ممکن است از نظر دیگران فرد عجیبی باشیم، اما به این معنی نیست که صرفا باید سعی کنیم تنها برای خودمان احترام به دست آوریم، نخست از اطرافیان خود شروع کنیم، باید به عقاید آن ها احترام بگذاریم، وقتی شخصی را در طول روز می بینیم که شاید از نظر ما رفتار های عجیبی داشته باشد، ممکن است او سلیقه شخصی اش در مورد انتخاب مسیر زندگی متفاوت باشد.

بعلاوه این که باید بدانید وقتی خودمان به طور ویژه ای به عقاید خودمان احترام بگذاریم، در واقع از دیگران نیز خواسته ایم چنین کاری را انجام دهند، ما به آن ها می آموزیم  که هر چیزی باید به عنوان یک باور و عقیده محترم شمرده شود، اگر خودمان به عقایدمان احترام نگذاریم، دیگران نیز نسبت به آن بی تفاوت خواهند بود و قطعا اتفاق خوبی برای ما و اعتقادی که داریم در پیش نخواهد بود.

بدانیم که وقتی احترام می خواهیم، باید مورد تحلیل و نقد قرار دهیم که آیا خودمان رفتار خوبی با خود داریم؟

انشا ضرب المثل احترام امام زاده با متولی آن است
انشا ضرب المثل احترام امام زاده با متولی آن است

نتیجه گیری:

باید بیاموزیم که احترام همیشه یکی از مهم ترین رفتار ها و هنجار هایی است که انسان باید از آن پیروی کند، احترام هر کسی را باید افرادی که بیشتر به او نزدیک هستند حفظ کنند تا دیگران نیز چنین خلق و رفتاری داشته باشند.

انشا ضرب المثل احترام امام زاده با متولی آن استپایه دوازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + 4 =