پایه نهم

انشا چشمها را بايد شست جور ديگر بايد ديد

انشا چشمها را بايد شست جور ديگر بايد ديد پایه نهم

پایه نهم انشا چشمها را بايد شست جور ديگر بايد ديد

مقدمه:

هر کسی می داند که در زندگی باید دیگران را قضاوت نکند، چون خودتان هم روزی توسط کسی قضاوت خواهید شد، باید در این باره گفت که بسیاری از انسان ها ترس از قضاوت شدن دارد، هر کسی می تواند زندگی خودش را تغییر دهد. مسئله مهم این است که چشم های ما گاه بر اثر خطای بینایی دچار اشتباهات بزرگی شوند.

تنه انشاء:

در زندگی ما چیز هایی می بینیم که دیگر برایمان تبدیل به سند خواهد شد، هر کسی می تواند زندگی را از زاویه خودش ببیند و مسئله مهم این است که هر کدام از ما در مورد خودمان و یکدیگر نظر های متفاوتی داریم. بهترین اتفاق این است که بیاموزیم از چشم هایمان برای انجام کار های خود مشاهده کنیم. نکته کلیدی دیگر این است که این شعر زیبا به ما می آموزد که چشم ها همیشه آن طور که باید و شاید نمی بینند.

گاه هر چه آزادی انسان ها ممکن است دستخوش تغییرات شود و از این نظر باید بگوییم که آزادی باعث می شود در مورد بسیاری از موضوعات نظر دهیم. چشم های ما معمولا توسط خودمان بسیار قابل اعتماد هستند، اما نباید همیشه این اتفاق رخ دهد و همیشه نیز دیدن چیزی کافی نیست.

انشا چشمها را بايد شست جور ديگر بايد ديد
انشا چشمها را بايد شست جور ديگر بايد ديد

نتیجه گیری:

باید بدانیم که چشم های ما نباید قضاوت کند، باید در مورد مسئله مهمی درست تحقیق کرده و نظرات و بازخورد دیگران را نیز دریافت کنیم، در این صورت نتیجه نهایی به نفع خودمان و کسی که باید قضاوت شود خواهد بود. چون با دقت چیزی را که از ما خواسته است مورد واکاوی قرار داده ایم و حالا آن چه که مسلم است تحقیق در مورد یک مسئله می تواند بسیار عالی باشد.

مطلب پیشنهادی :  انشا روز امتحان پایان ترم

 

انشا چشمها را بايد شست جور ديگر بايد ديدپایه نهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 2.4 ( 3 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

71 + = 76