پایه نهم

انشا روزهای برفی در کشورم

انشا در مورد روزهای برفی در کشورم پایه نهم

پایه نهم انشا روزهای برفی در کشورم

مقدمه:

انشای امروز من در مورد هوای زیبای برفی است که در حال حاضر شاهد آن هستیم، همیشه برف می تواند منتقل کننده یک حس خوب و مثبت باشد؛ انگار همه چیز نو و تازه شده و دنیای پیش و روی ما دوباره به زندگی ادامه می دهد.

تنه انشاء:

وقتی به این فکر می کنم که در بسیاری از شهر ها خبری از برف و حتی باران نیست، بسیار ناراحت می شوم. اندوه تمام وجود من را فرا می گیرد و ناراحت از این حس که انسان ها در سراسر دنیا حتی به قطره ای آب دسترسی ندارند.

می دانیم که در بسیاری از کشور ها مشکلات بی آبی وجود دارد، ما همواره به عنوان یک انسان نباید آب را هدر داده و این نعمت خداوند بزرگ و بخشنده را به همین راحتی از دست دهیم. فراموش نکنیم که آیندگان ما نیز به مایه حیات نیاز خواهند داشت.

در واقع مایه ای که زندگی را جاری می کند و باعث سبز شدن دوباره بهار، بهتر شدن حس می شود، اگر می خواهید به دنیای آینده و پیرامون خود کمک کنید باید به یاد داشته باشید که در مصرف آب صرفه جویی کنید.

اگر می خواهید دوباره برف زیبا را ببینید، اگر قرار است در شهر و دیار و روستای شما از باران خبر های خوبی به گوشتان برسد.

هر کسی می تواند زندگی در میان برف را تصور کند. برخی تنها می توانند این اتفاق را تصور کنند و این مسئله بسیار تلخ و ناراحت کننده است. این ناراحتی باعث می شود به این فکر کنیم که برف نعمت خداوند نشانه ای است که همواره حواسمان به اطرافمان باشد.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد هنر و هنرمندان
انشا روزهای برفی در کشورم
انشا روزهای برفی در کشورم

نتیجه گیری:

حواسمان به انسان هایی که در کنار ما زندگی می کنند و ممکن است در دیگر نقطه کره خاکی تجربه یک بار بارش برف را نداشته باشند.

 

انشا روزهای برفی در کشورمپایه نهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 4 = 3