پایه دوازدهم

انشا در مورد روز های سخت زندگی

انشا با موضوع روز های سخت زندگی پایه دوازدهم

پایه دوازدهم انشا در مورد روز های سخت زندگی

مقدمه:

اگر زندگی روز های سختی را پیش و روی شما قرار می دهد و مدام حس می کنید که تنها هستید باید این نکته را فراموش نکنید که تنهایی برای یک انسان به هیچ عنوان تعریف درستی نیست.

تنه انشاء:

در انشای امروز می آموزیم که انسان هایی که به ظاهر تنها و بی کس هستند، در واقع چنین نیست. آن ها خداوند بزرگ و بخشنده را در کنار خود دارند و این یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که احتمالا زیاد در مورد آن اطلاع ندارند.

فراموش نکنید که خدای بزرگ و بخشنده در هر شرایط و وضعیتی در کنار ماست، ما را در سختی ها، تلخی ها، نا امیدی ها، گرفتاری ها، مشکلات و بلا ها حمایت می کند. حتی اگر درگیر اتفاقاتی شده اید که انگار راه نجاتی در این مسیر وجود ندارد.بایت استغفار کنید.

از خداوند بخواهید که به هیچ عنون در های رحمت را به روی شما نسبته، همواره به حمایت شما زندگی تان را از بدترین خطرات دور فرماید. اگر به آینده امید داشته باشید، بدانید دستی همواره حامی شماست و شما را در برابر خطرات محافظت خواهد کرد به وضعیتی همچون نا امیدی دچار نمی شوید.

انشا در مورد روز های سخت زندگی
انشا در مورد روز های سخت زندگی

نتیجه گیری:

روز های سخت نیز بخشی از زندگی هستند، در واقع باعث می شوند که شما قدر نزدیکان خود را بدانید، آن ها در شرایط تلخ و سخت کنار شما هستند و شما نباید نعمت بزرگی که با عنوان خانواده، دوستان و آشنایان شناخته می شود را فراموش کنید.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد کتابخانه های مدرسه ما

ما باید این مسئله را به خاطر بسپاریم که در نومیدی بسی امید است، پایان شب سیه سپید است. بالاخره روزی موفقیت به مسیر ما نزدیک شده و خودمان را به آن می رسانیم.

انشا در مورد روز های سخت زندگیپایه دوازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + 3 =