پایه هشتم

انشا تفاوت انسان ها با یکدیگر در چیست

انشا با موضوع تفاوت انسان ها با یکدیگر در چیست

پایه هشتم انشا تفاوت انسان ها با یکدیگر در چیست

مقدمه:

هر انسانی با دیگری تفاوت های بزرگ و گسترده ای دارد که ممکن است متفاوت ار چیزی باشد که حتی بتوانید فکرش را بکنید، در واقع اتفاقی که می افتد این است که وقتی وارد جامعه می شویم متوجه خواهیم شد که عده ای ممکن است اخلاق های بد و خوبی داشته باشند که شاید برخی از آن ها واقعا از نظر ما مثبت باشند.

تنه انشاء:

هر چه پیش تر می رویم متوجه می شویم که عده ای هستند برخی هنجار ها را نمی پذیرند، در مقابل افرادی نیز هستند که احساس می کنند که چه در زندگی سخت گیر تر و بد رفتار تر باشند، افراد موفق تری هستند، اما این صحیح نیست باید بیاموزیم که وقتی کاری را انجام می دهیم، نظرات دیگران تنها زمانی باید پذیرفته شود که با تجزیه و تحلیل درست بیان شوند.

وقتی کسی در مورد کاری تجربه ای ندارد به هیچ عنوان نباید در مورد آن نظر دهد، عده ای ترجیح می دهند همیشه خندان و خوشحال باشند، در مقابل عده دیگری نیز ترجیح می دهند زندگی شان همیشه جدی و دور از شوخی باشد، این افراد نمی توانند موفق باشند، البته که در مقابل افرادی که هیچ چیز را جدی نمی گیرند نیز چنین نتیجه می می گیرند.

هدف های آن ها پیش نمی رود چون از سوی جامعه به فردی که هیچ حس مسئولیتی ندارند شناخته می شوند و این قطعا صحیح نیست.

انشا تفاوت انسان ها با یکدیگر در چیست
انشا تفاوت انسان ها با یکدیگر در چیست

نتیجه گیری:

ما می توانیم با تفاوت های دیگران خود را وقف دهیم، نخست باید بیاموزیم که ما با اختلاف نظر و بیان این تفاوت ها را رشد می کنیم و عاقبت خوشی نصیبمان می شود. در صورتی که انتظار داشته باشیم همه اخلاق شبیه به ما داشته باشند این مسئله صحیح نیست.

مطلب پیشنهادی :  انشا یک روز بسیار سرد زمستانی را توصیف کنید

انشا تفاوت انسان ها با یکدیگر در چیستپایه هشتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + 6 =