پایه دهم

انشا با موضوع چقدر خود را می شناسید

انشا درباره خودشناسی پایه دهم

پایه دهم انشا با موضوع چقدر خود را می شناسید

مقدمه:

خداوند همیشه در کنار ماست و باید وجودش را همواره احساس کنیم تا به آرامش در لحظه برسیم، او می داند که ما چه می خواهیم و می خواهیم در هر زمان چه انجام دهیم و این که از کجا آمده ایم و به کجا می رویم، چه اهداف و خواسته هایی در ذهن داریم.

تنه انشاء:

موفقیت تنها زمانی در ذهن ما نقش می بندد که تلاش کنیم و در هر لحظه به خداوند بزرگ و بخشنده امید داشته باشیم که هر چه او بخواهد همان خواهد شد.

سخت ترین لحظه برای انسان نا امید شدن از همه چیز است، اما هیچ گاه نباید این اتفاق رخ دهد، چون خدایی بزرگ و مهربان در کنار ماست که همواره ما را یاری می کند و سختی ها را آسان می کند، دشمنان را از ما دور کرده و باعث می شود زندگی مان دگرگون شود و به هدف ها و آرزو های بزرگ و دور از ذهن در زندگی برسیم.

ما این مسیر را بدون لطف خدای بزرگ نمی توانیم پیش برویم و او تنها قدرتی است که می تواند ما را به برای دستیابی به موفقیت های عظیم یاری کند. ما باید بدانیم که آفریشنمان پر از امید و آرزو های بزرگ و خاص است، خداوند در ذهن ما قدرتی نهاده است تا توانایی تصمیم گیری درباره هر چیزی را داشته باشیم و خودمان هر مسئله ای را مورد بررسی قرار داده و خوب و بدش را تشخیص دهیم.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع تلاش در مسیر هدف های بزرگ و سخت
انشا با موضوع چقدر خود را می شناسید
انشا با موضوع چقدر خود را می شناسید

نتیجه گیری:

انسان برای شناخت خود و محیط پیرامون باید به شناخت خوبی از خودش برسد، سپس می تواند هر چیزی را با قدرتی که دارد به سرانجام مثبت و مناسبی برساند. شناخت خودمان به معنی بررسی ویژگی های اخلاقی، رفتاری و روحی خواهد بود.

انشا با موضوع چقدر خود را می شناسیدپایه دهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 3.23 ( 3 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 2 =