پایه یازدهم

انشا یک روز بسیار سرد زمستانی را توصیف کنید

انشا با موضوع روز بسیار سرد زمستانی

پایه یازدهم انشا یک روز بسیار سرد زمستانی را توصیف کنید

مقدمه:

روزهای زمستانی همیشه حس خوبی را به ما منتقل می کنند، احساس آرامشی که هیچ گاه فراموش نمی کنیم و هر سال می تواند خاطره جدیدی را برای ما خلق کرده و باعث شود که احساس کنیم زندگی مان در این فصل می تواند تغییرات بزرگی را شاهد باشد، زمستان بهترین فصل برای سرودن شعر های زیبا است.

تنه انشاء:

هر کسی می تواند خاطره ای شیرین از یک روز زیبای زمستانی که صبح از خواب بر می خیزد و با منظره زیبای سفیدپوش برف روبرو می شود را به خاطر آورد، بخصوص این که قرار است صبح زود به محل کار خود بروید و می توانید این منظره را به خوبی در ذهن خود ذخیره کنید، ضمن این که در این لحظات شما می توانید با یک فنجان چای لحظه های خود را شیرین تر کنید، حتی وقتی از خانه خارج می شوید و با سرمای تند و سوزان مواجه می شوید و تا موقعی که به خانه بر می گردید این حس با شما همراه است و می تواند هیجان باورنکردنی برای شما باشد.

هر لحظه از زمستان می تواند برای ما شیرین و جذاب باشد، با لباس گرم که به بیرون از خانه می رویم، با شهری پر از دغدغه های همیشگی در کنار سرمای تند روبرو می شویم که شاید یادآور خاطراتی تلخ و شیرین از سال های قبل باشد. هر سال زمین سفیدپوش می شود تا نوید بهاری تازه باشد.

انشا یک روز بسیار سرد زمستانی را توصیف کنید
انشا یک روز بسیار سرد زمستانی را توصیف کنید

نتیجه گیری:

یک روز سرد زمستانی از همان ابتدا به ما ثابت می کند که چیز های سرد و عجیب نیز می توانند زیبا و دوست داشتنی باشند، تنها باید باور داشته باشیم و سعی کنیم که این روز ها را به خوبی به ذهن بسپاریم و احساسشان کنیم.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع گذراندن یک روز تعطیل

انشا یک روز بسیار سرد زمستانی را توصیف کنیدپایه یازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 2.96 ( 7 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 83 = 88