پایه نهم

انشا انسان‌های حسود چگونه فکر می‌کنند

انشا پایه نهم انسان‌های حسود چگونه فکر می‌کنند

پایه نهم انشا انسان‌های حسود چگونه فکر می‌کنند

مقدمه:

هر انسانی ممکن است ذره ای حسادت را در ذهن خود داشته باشد، گاه این مضمون امری طبیعی است و نمی توانیم جلوی آن را بگیریم، مسئله کلیدی و مهم این است که باعث نشود سعی کنیم مدام به دیگران آسیب های سختی وارد کرده و باعث شویم که فرد از این که سعی می کند موفق باشد پشیمان شده و یا حتی از ما دور شود.

تنه انشاء:

انسان های حسود نخست به خودشان و سپس به دیگران آسیب می زنند، در زندگی هر کدام از ما ممکن است روز های پر از موفقیتی وجود داشته باشد، برخی از آن ها نیز مدام سعی می کنند از موفقیت هایی که دیگران به دست می آورند ایراد هایی گرفته و سعی کنند خودشان را در مورد موضوع و مضمونی خاص موفق تر و بهتر جلوه دهند، حتی در بیشتر مواقع برای دستیابی به اهدف به دروغ خود را وا داشته و این قطعا به هیچ عنوان مسئله خوبی در ذهنیت و حتی روحیات فرد نیست.

وقتی با موفقیت دیگران دشمن باشیم با مشکلات بزرگ و سختی روبرو می شویم، در واقع این دشمنی باعث آسیب رسیدن به روح و جسم انسان می شود و روز به روز وضعیت او بدتر از گذشته خواهد شد.

انشا انسان‌های حسود چگونه فکر می‌کنند
انشا انسان‌های حسود چگونه فکر می‌کنند

نتیجه گیری:

اگر کسی از دسته افراد حسود باشد، باید سعی کند از زندگی اش این رفتار را خارج کرده و باعث نشود که دیگران نسبت به او رنجیده خاطر شوند، مسئله کلیدی وجود دارد این است که وقتی از موفقیت یکدیگر فرار می کنیم پس هیچ خبری از کسب موفقیت های بزرگ نیست. ما برای دستیابی به هدف تلاش نمی کنیم، مدام با این مسئله درگیر هستیم که دیگری چرا موفق ترین است.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع شکر نعمت های بیشمار خداوند

 

انشا انسان‌های حسود چگونه فکر می‌کنندپایه نهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 2.34 ( 4 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

49 − = 43