پایه نهم

انشا با موضوع شکر نعمت های بیشمار خداوند

انشا در مورد شکر نعمت های بیشمار خداوند

پایه نهم انشا با موضوع شکر نعمت های بیشمار خداوند

مقدمه:

نعمت های خداوند بزرگ و متعال در زمین و آسمان، منظومه شمسی و فرا تر از آن بیشمار است، طوری که حتی نمی توانیم تصورش را لحظه ای در ذهن محدود خود به عنوان اشرف مخلوقات جای دهیم. می دانیم از مغز، سر، دست، پا، صورت و چشم هر چه داریم را آفریدگاری توانا با دقت آفریده است.

تنه انشاء:

از روز های زیبای بهاری که انرژی ما را چند برابر گذشته می کند و در این فصل شکوفه ها همواره لحظات خوشی را به ارمغان می آورند گرفته تا روز هایی که وارد فصل تابستان می شویم و زمین هر روز بیش از قبل گرم و گرم تر می شود، در واقع تمامی این چرخه تغییر دما نیاز است تا فعل و انفعالاتی روی زمین انجام شود.

از روز های زیبای تابستان که هر لحظه آن برای ما می تواند شروع تازه ای باشد، در روز هایی که ممکن است زندگی مان به دلیل انتخاب یک مسیر دگرگون گردد. روز ها که جلو می رود می توانیم شروع پاییز را حس کنیم، اتفاقی که رخ می دهد این است که انسان ها در شب های پاییز استراحت بیشتری داشته باشند و در واقع این موضوع می تواند باعث شود که روز ها پر انرژی تر باشند.

انشا با موضوع شکر نعمت های بیشمار خداوند
انشا با موضوع شکر نعمت های بیشمار خداوند

نتیجه گیری:

در مورد ابزاری که در اختیار ما وجود دارد و با استفاده از آن ها می توانیم زندگی خود را آسان تر کنیم نیز باید بگوییم که عنصر اولیه هر کدام از اختراعات ما از نعمت هایی است که خداوند در اختیار ما قرار داده است.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد هدف و پیدا کردن مسیر موفقیت

او همواره در هر شرایطی همراه بندگان خود است و حرف ها و آرزو های آن ها را نیز می شنود.

 

انشا با موضوع شکر نعمت های بیشمار خداوندپایه نهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + 5 =