پایه یازدهم

انشا رویای پرواز در انسان ها از گذشته تاکنون

انشا با موضوع رویای پرواز در انسان ها از گذشته تاکنون پایه یازدهم

پایه یازدهم انشا رویای پرواز در انسان ها از گذشته تاکنون

مقدمه:

انسان از گذشته تاکنون بلند پروازی های زیادی داشته و هر چیزی که در ذهنش بوده را تا حدی بدست آورده و برای ادامه آن نیز برنامه های ویژه ای دارد. مسئله مهم این است که می دانیم اگر در تلاش باشیم تا رویای خود را به وقعیت تبدیل کنیم عموما با سختی های عجیب و گاه طاقت فرسا روبرو هستیم و مشکلات زیاد است.

تنه انشاء:

در کنار هر فکری که در مورد رویا های خود می کنیم، باید سعی کنیم آن ها را به واقعیت تبدیل کنیم، پرواز یکی از محبوب ترین رویا ها در بین انسان ها بود، مسئله دقیق ترش این است که وقتی انسان نگاهی به پرنده ها می انداخت، متوجه می شد که احتمالا خودش هم می تواند به این مهم دست یابد و در واقع این کار انجام شد.

حالا اگر بخواهیم واضح تر نظر بدهیم، مسئله کلیدی و مهم این است که رویای پرواز توسط برادران رایت تبدیل به یک حقیقت غیرقابل انکار شد، در حال حاضر هواپیما های بزرگ و غول پیکر که وزن آن ها به چند تن می رسد بر اساس این تکنولوژی در هوا به پرواز درآمده و شاید هنوز هم عجیب باشد که چگونه چنین اتفاقی رخ می دهد.

اما آن ها توانستند ثابت کنند که بار ها تلاش برای هدفی مشخص و مهم بی نتیجه نیست و حالا این نتیجه به وقوع پیوسته است و روز به روز نسبت به گذشته بیش از پیش در حال پیشرفت است.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد نقش رایانه در زندگی انسان ها
انشا رویای پرواز در انسان ها از گذشته تاکنون
انشا رویای پرواز در انسان ها از گذشته تاکنون

نتیجه گیری:

پرواز اتفاقی مهم برای انسان بود، باعث به وجود آمدن فضا پیما ها و نخستین سفر به خارج از جو زمین شد و گویا هنوز هم ادامه دارد.

انشا رویای پرواز در انسان ها از گذشته تاکنونپایه یازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

23 + = 28