پایه دوازدهم

انشا با موضوع تلاش برای پیروزی در روحیه انسان

انشا در مورد تلاش برای پیروزی در روحیه انسان پایه دوازدهم

پایه دوازدهم انشا با موضوع تلاش برای پیروزی در روحیه انسان

مقدمه:

تلاش هیچ گاه بی نتیجه نمی ماند، مگر این که بیهوده، بی دلیل و بی مقصد باشد، این که بتوانیم برای رشد در آینده زندگی خود مسیری را انتخاب کرده و به سمت آن با سرعت مناسب حرکت کنیم، به این صورت که نه خیلی سریع و نه خیلی آرام باشد، بهترین نتیجه ممکن را می گیریم.

تنه انشاء:

هر کسی باید خودش روی زندگی اش تمرکز مشخصی داشته و برای دستیابی به اهداف و خواسته ها تلاش مضاعف کند، فرا تر از هر چیزی از یاد نبرید که وضعیت انسان ها وقتی شکست می خورند کاملا متفاوت است و همین مسئله راز موفقیت خواهد بود، این که اگر صد بار هم با شکست روبرو شدیم باز هم نسبت به آینده نا امید نشویم.

نا امیدی بدترین و تلخ ترین اتفاقی است که برای انسان ها رخ می دهد و زمانی که سعی می کنیم از مشکلات گذر کنیم اتفاق خوبی که رخ می دهد این است که با هوشمندی هر چه تمام تر، یک مسیر را انتخاب کنیم که کمک ترین ریسک از بین رفتن همه چیز را داشته باشد.

گاهی تلاش ها بی نتیجه می ماند، به دلیل این که ما چشم بسته قدم بر می داریم و به عواقب کاری که انجام می دهیم هیچ توجهی نخواهیم داشت.

در صورتی که چنین باشد ممکن است سال ها با شکست مواجه شده و حتی فکر کنیم که در مسیر پیروزی هستیم، اما پیروزی آن طور که باید و شاید رخ نمی دهد و نتیجه ای نیز در کار نیست.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد جمله سخن گفتن به جا و به موقع از خردمندي است
انشا با موضوع تلاش برای پیروزی در روحیه انسان
انشا با موضوع تلاش برای پیروزی در روحیه انسان

نتیجه گیری:

وقتی رو به جلو حرکت می کنید باید حواستان به اطراف و مسیر پشت سر نیز باشد، گاهی استفاده از تجربه نیز کمک بزرگی خواهد بود.

 

انشا با موضوع تلاش برای پیروزی در روحیه انسانپایه دوازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 2 =