پایه هفتم

انشا در مورد مقایسه انسان ها با یکدیگر

انشا با موضوع مقایسه انسان ها با یکدیگر پایه هفتم

پایه هفتم انشا در مورد مقایسه انسان ها با یکدیگر

مقدمه:

موضوع انشای امروز ما در مورد مقایسه انسان ها با یکدیگر است.

تفاوت میان انسان ها در واقع این دنیایی را ساخته است که می بینیم، باید بدانیم که زندگی ما پر از اتفاقات تلخ و شیرین و پر از فراز و نشیب است، قطعا مقایسه انسان ها در هر شرایط اشتباه است، این که انتظار داشته باشیم شبیه به هم در یک وضعیت عملکردی را از خود نشان دهند.

تنه انشاء:

اما باید این مسئله را نیز فراموش نکنید که مقایسه همواره انجام می شود، حتی شما در حین تحصیل نیز با دیگران مقایسه می شوید. برای درس ها و نمراتی که امتحان می دهید نمره دریافت می کنید. این نمره ها لیست می شوند و این لیست یک نوع مقایسه است.

مقایسه های گسترده زیاد دیگری نیز در طول روز در جامعه انجام خواهد شد که بخشی از آن ها به ما مربوط و در مورد بخش دیگری اطلاعی نداریم که روی ما انجام نخواهد شد. از وضعیت مالی، شرایط جسمانی، ظاهر و…

به هر حال نباید فراموش کرد که در بسیاری از موارد مقایسه انسان ها با یکدیگر می تواند تخریب کننده باشد. ما باید بیاموزیم که با استعداد های خودمان و خودمان با شخصی که هستیم مقایسه شویم. این قیاس بهترین حالت و شرایط را پدید می آورد.

انشا در مورد مقایسه انسان ها با یکدیگر
انشا در مورد مقایسه انسان ها با یکدیگر

نتیجه گیری:

بسیاری از انسان های دیگر نیز ممکن است مدام اطرافیان خود را با هم مقایسه کنند که این نیز خود می تواند یک اشتباه باشد. اما به هر حال اگر می خواهید درزندگی از مقایسه فرار کنید مدام دیگران را با هم مقایسه نکنید. گاهی این مقایسه ها می تواند باعث سوء تفاهم و اشتباهات بزرگ و زیادی شود که قطعا این اتفاق خوب نیست.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع تفاوت انسان و حیوانات

 

انشا در مورد مقایسه انسان ها با یکدیگرپایه هفتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

26 + = 28