پایه دهم

انشا در مورد تفاوت افکار در انسان ها

انشا با موضوع تفاوت افکار در انسان ها پایه دهم

پایه دهم انشا در مورد تفاوت افکار در انسان ها

مقدمه:

تفاوت انسان ها با یکدیگر یکی از افکاری است که همواره ذهن ما را درگیر می کند، انسان اشرف مخلوقات است و این را می توان از صحبت کردن، فکر کردن و همین طور ویژگی های دیگر متوجه شد که البته اصل های زیادی وجود دارد که نشان می دهد انسان بر دیگر موجودات برتر است.

تنه انشاء:

اما آیا این که حتی انسان ها نیز گاها بنا به شرایط اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی با یکدیگر متفاوت هستند نیز قضیه خاصی را توضیح می دهد و این مسئله واقعا جدی است؟ در درجه اول باید بدانیم که تمامی انسان ها در دنیا با یکدیگر برابر هستند؛ سطح فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و جایگاه علمی وضعیت را کمی دگرگون ساخته است.

نژاد پرستی یکی از اتفاقات منفی است که از گذشته تاکنون در میان انسان ها وجود داشته و هنوز هم اثراتی از آن را در جوامع مختلف می بینیم که قطعا به هیچ عنوان پسندیده نیست و یکی از ویژگی های کاملا منفی انسان ها است.

فراموش نکنیم که ما می توانیم بنا به روش های خاصی سطح خود را نسبا به دیگر انسان ها بالا تر ببریم، البته این مورد تنها باید در اشاره به این که دوست داریم پیشرفت کنیم و برای خودمان موفقیت به ارمغان آوریم باشد، در غیر این صورت قطعا به هیچ عنوان نمی تواند اتفاق خوب و پسندیده ای باشد.

انشا در مورد تفاوت افکار در انسان ها
انشا در مورد تفاوت افکار در انسان ها

نتیجه گیری:

چه بسا که اثرات منفی و مخربی روی ما داشته باشد، غروری که باعث می شود ما ذهن خود را از خوبی ها دور کرده و در هر شرایطی تنها به خود اندیشیده و دیگران را فراموش کنیم. اگر تفاوت ها را بشناسیم و از آن ها درست استفاده کنیم می تواند نتایج فوق العاده ای داشته باشد.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع از محبّت خارها گل مي شود

 

انشا در مورد تفاوت افکار در انسان هاپایه دهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + 2 =