پایه هفتم

انشا در مورد دغدغه های زندگی روستایی

انشا با موضوع بررسی دغدغه های زندگی روستایی پایه هفتم

پایه هفتم انشا در مورد دغدغه های زندگی روستایی

مقدمه:

انشای امروز ما در مورد زندگی روستایی است، اگر علاقه مند به زندگی روستایی هستید باید بدانید که هم می تواند بسیار شیرین و جذاب و هم می تواند بسیار سخت و گاهی طاقت فرسا باشد، اما نباید این نکته را از یاد ببرید که زندگی روستایی نیز می تواند فواید بسیار زیادی داشته باشد و قطعا یکی از آن ها آرامش است.

تنه انشاء:

آرامشی که ما این روز ها در زندگی شهری مشاهده نمی کنیم، مدام درگیر دغدغه های ریز و درشت هستیم، بوق های خودرو، ترافیک، آلودگی و البته میزان بیشتری از شلوغی که گاهی گوش ها را کر می کند و واقعا حس بدی است.

انسان ها هر کدام انتخابی دارند و برخی به دلیل کار و شرایط اجتماعی، فرهنگی و جغرافیایی که دارند باید شهر را انتخاب کنند، شهر های بزرگ همیشه آلوده ترین و بدترین هستند و حس بدی به شما می دهند. اکثر ما زندگی شهری را تجربه می کنیم و دوست داریم پس از مدتی به روستا سفری کوتاه داشته یا کاملا مهاجرت کنیم، مسئله مهم نیز همین است.

آیا در مورد زندگی روستایی به اندازه کافی می دانیم؟ احتمالا خیر! مسئله این است که شما در روستا بسیاری از فعالیت ها را بیرون از خانه، در حیاط و همین طور باغ و مزرعه انجام می دهید، کل زندگی شما پروسه و مسیری میان خانه و کمی بیرون تر از آن دارد که البته جذابیت های خاص خود را خواهد داشت.

انشا در مورد دغدغه های زندگی روستایی
انشا در مورد دغدغه های زندگی روستایی

نتیجه گیری:

ساعت ها می توانیم در مورد زندگی خارج از شهر حرف بزنیم. فراموش نکنید که زندگی روستایی می تواند موجب طولانی شدن عمر و همین طور سلامتی برای کسانی شود که از مشکلات تنفسی، قلبی و… رنج می برند.

مطلب پیشنهادی :  انشا جان بخشی به اشیاء پاک کن

 

انشا در مورد دغدغه های زندگی روستاییپایه هفتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 1 = 2