پایه دهم

انشا در مورد شغل مهندسی معماری

انشا با موضوع شغل مهندسی معماری

پایه دهم انشا در مورد شغل مهندسی معماری

مقدمه:

اگر علاقه مند به تحصیل در رشته معماری هستید و می خواهید در آینده تبدیل به یک معمار موفق شوید باید بگوییم که از همین حالا مسیر جالبی خواهید داشت، در واقع معماری یکی از محبوب ترین و جذاب ترین رشته های تحصیلی است که کم تر در مورد آن صحبت های گسترده که نشان دهنده هیجانش است می شود.

تنه انشاء:

معماران کار طراحی نقشه و در واقع ایجاد ساختار یک ملک روی کاغذ را دارند و این کار را در حال حاضر با استفاده از رایانه ها انجام می دهند، در بخش دیگری کار آن ها نقشه کشی قطعا اهمیت زیادی خواهد داشت، عموما فارغ التحصیلان رشته های گفته شده را مهندس نقشه کشی و معماری می شناسند و قطعا این رشته در حال حاضر جز مهم ترین ها است.

شما هر روز بنا های زیادی را می بینید که توسط معماران کشیده شده و سپس به شکل کامل و برای ساخت در مرحله نهایی به دست مهندسین عمران سپرده می شود، این دو شغل با یکدیگر ارتباط تنگاتنگی دارند و در واقع اگر ترجیح می دهید که این علم را بیاموزید باید بدانید که شما به مهندسی عمران نیز در سطح گسترده ای نیاز خواهید داشت.

البته خودتان هم می توانید گسترده کار کنید و نباید فراموش کنید که هر رشته ای نیازمند افرادی دارد که سعی می کنند در آن به سطح بالایی برسند. عده ای نیز ترجیح می دهند در هر دوی این رشته ها تحصیل کرده و این اتفاق در بسیاری مواقع باعث می شود که آن ها در هر دو زمینه تخصص داشته باشند.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع حمایت از هنر و استعداد ایرانی
انشا در مورد شغل مهندسی معماری
انشا در مورد شغل مهندسی معماری

نتیجه گیری:

فرا تر از هر چیزی نباید از یاد ببرید که اگر می خواهید معماری را به خوبی بیاموزید باید درک هنری و محاسباتی خوبی داشته باشید.

 

انشا در مورد شغل مهندسی معماریپایه دهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

99 − = 91