پایه یازدهم

انشا با موضوع بررسی شغل ملوانی

انشا در مورد شغل ملوانی پایه یازدهم

پایه یازدهم انشا با موضوع بررسی شغل ملوانی

مقدمه:

اگر در مورد شغل ملوانی تاکنون چیزی نشنیده اید باید بگوییم که یکی از جالب ترین و هیجان انگیز ترین اتفاقات برای هر کسی سوار شدن بر عرشه کشتی خواهد بود، در واقع باید بگوییم که ملوان کار هدایت و یا انجام برخی وظایف در یک کشتی مسافرتی، باری و یا نظامی را خواهد داشت.

تنه انشاء:

سفر در دریا مزایا و معایب خاص خود را خواهد داشت و از نظر بسیاری یکی از سخت ترین کار های دنیا خواهد بود و در واقع اگر ترجیح می دهید که این شغل را انتخاب کنید احتمالا مدت ها از اعضای خانواده خود دور خواهید بود، ضمن این که اگر ترجیح می دهید زندگی دیگری داشته باشید روی آب می تواند جالب ترین ایده باشد.

البته منظور ما این است که حضور روی یک کشتی می تواند جذابیت های خاص خود را داشته باشد و فرا تر از هر چیزی نباید از یاد ببرید که سفر با کشتی باعث می شود که شما تجربه های جالب و زیادی را به دست آورید و همین طور زندگی تان نیز کمی دچار دگرگونی های خاص خواهد شد.

پس از این مسائل نباید از یاد ببرید که انسان ها می توانند زندگی روی آب را در کنار دیگران تجربه کنند و بیاموزند که در هر وضعیتی ممکن است زندگی یک فرد جریان داشته باشد. فراموش نکنید که حضور در کشتی به عنوان ملوان نیازمند کسب تجربه های بزرگ است.

انشا با موضوع بررسی شغل ملوانی
انشا با موضوع بررسی شغل ملوانی

نتیجه گیری:

تمامی این موارد را گفتیم و باید بگوییم که بسیاری مشکل حرکت روی آب دارند و وقتی این اتفاق برایشان رخ می دهد عموما با بیماری های زیادی روبرو می شوند و اگر شما هم از این دسته هستید قطعا باید در این مورد تحقیقات بیشتری را به عمل آورید.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد وجه مشترک زندگی انسان های موفق

 

انشا با موضوع بررسی شغل ملوانیپایه یازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + 1 =