پایه دهم

انشا با موضوع حمایت از هنر و استعداد ایرانی

انشا در مورد حمایت از هنر و استعداد ایرانی پایه دهم

پایه دهم انشا با موضوع حمایت از هنر و استعداد ایرانی

مقدمه:

هر کسی ممکن است مسلط به یک هنر خاص و علمی متفاوت باشد که بتواند با استفاده از آن زندگی خوبی را برای خود راه اندازی کرده و به اهدافی که در ذهن دارد برسد و از سخت ترین لحظات نیز بر این اساس گذر کند. اما گاهی هنر یک کشور باید به صورت ویژه ای حمایت شود.

تنه انشاء:

آیا می توانید نام چند مورد از هنر ها و استعداد های خاص ایرانی ها را نام ببرید؟ ما می توانیم مثال های زیادی بزنیم، بافندگی، دوزندگی، منبت کاری، مینا کاری، خاتم کاری، معماری های اصیل و قدیمی ایرانی که هنوز هم در سطح دنیا بسیار شناخته شده اند و منظره های جالبی را در طول قرن ها در کشور ما به وجود آورده اند.

مسئله این است که ما باید از هنر ایرانی حمایت کنیم و فراموش نکنیم که این هنر باید در طول گذشت سال های دور و دراز همچنان حفظ شود و این مسئله بسیار مهم است. در نتیجه اگر مسلط به یک هنر ایرانی هستید آن را به دیگران نیز آموزش دهید.

کمی وقت بگذارید و شادترین خاطرات خود در دوران ابتدایی را به یاد بیاورید. چه چیزی آن لحظات را آنقدر لذت‌بخش می‌کرد؟ چه ویژگی‌هایی مشترک وجود داشت؟ آیا وقتی نه ساله بودید، فرد رقابتی بودید؟ استفاده از استعداد در یک امر مهم می تواند موجب شکوفایی و اتفاقات مثبت خوب شود.

انشا با موضوع حمایت از هنر و استعداد ایرانی
انشا با موضوع حمایت از هنر و استعداد ایرانی

نتیجه گیری:

انسان های با استعداد سعی می کنند به هیچ عنوان وقتشان تلف نشود و به صورت هوشمند زندگی می کنند، آن ها در هر لحظه ایده ی جدیدی در ذهن خود دارند و سعی می کنند به آن با نگاه مثبت نگاه کرده و برای دستیابی به مقصد که هدف است پیش می روند.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد روزنامه ها و بررسی انواع آن ها

انشا با موضوع حمایت از هنر و استعداد ایرانیپایه دهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

91 − 83 =