پایه یازدهم

انشا در آینده چه شغلی را انتخاب کنم

انشا با موضوع انتخاب شغل مناسب و کاریابی

پایه یازدهم انشا در آینده چه شغلی را انتخاب کنم

مقدمه:

در زندگی هر کدام از ما یافتن شغل قطعا تصمیم بسیار مهم و سختی است که اگر به درستی انجام نشود دچار مشکلات زیادی می شویم و قطعا مابقی زندگی مان و همین طور آینده را به صورت ویژه ای تحت تاثیر قرار می دهد، هر چه با دقت بیشتری این کار را انجام دهیم اوضاع به نفع ما و خانواده مان خواهد بود، تصمیم درست اتفاقی است مابین هوش و همین طور بررسی علاقه فردی یک شخص.

تنه انشاء:

شما وقتی که سنتان بیشتر می شود و تحصیل را به پایان می رسانید باید خود را برای انتخاب شغل آماده کنید، تفاوتی ندارد که دختر هستید و یا پسر. اگر هدفمند پیش بروید می توانید پس از تحصیل کسب و کاری را راه اندازی کرده و از همیشه موفق تر شوید. از مهندسی، پزشکی، کفاشی، معماری، قنادی گرفته تا عکاسی، خیاطی و هنر، می توانند گزینه های مناسب بسته به سلیقه و انتخاب شخص باشند.

در صورتی که قصد شما تنها پولدار شدن است، انتخاب های محدوی دارید، البته اگر در هر رشته ای با عشق و علاقه به کار خودتان ادامه دهید قطعا موفق خواهید بود، اما مسئله اینجاست که سخت است در برخی از رشته ها و مشاغل به چیزی که می خواهیم در مدت کم رسیدن.

این همان تفاوت است، اما باید بررسی کنید که شما در بین دروس خود به چه موضوعی بیش از هر چیزی علاقه مند هستید، می تواند تاریخ باشد، شما می توانید یک پژوهشگر و محقق در زمینه تاریخ باشید و این قطعا گزینه عالی برای شما خواهد بود.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد روز معلم
انشا در آینده چه شغلی را انتخاب کنم
انشا در آینده چه شغلی را انتخاب کنم

نتیجه گیری:

در زندگی هر انسانی قطعا تحصیل و انتخاب شغل می تواند بسیار مهم باشد، در واقع با توجه علاقه هر کس به شغلی خاص می تواند مسیر او را موفق تر کند و باعث شود که در زمینه های مختلف بتواند برای خود کسب درآمد کند.

کسب درآمد قطعا از بخشی دیگر در زندگی شما اهمیت ویژه ای خواهد داشت، وقتی مستقل می شوید و زندگی تان از خانواده جدا خواهد شد، به خوبی اهمیت کسب درآمد را حس می کنید.

انشا در آینده چه شغلی را انتخاب کنمپایه یازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 52 = 61