پایه هشتم

انشا در مورد روز معلم

انشا پایه هشتم با موضوع روز معلم

پایه هشتم انشا در مورد روز معلم

مقدمه:

نقش معلمان در زندگی همه بسیار مهم و کلیدی است چون آن‌ ها تنها منبع بصری دانش برای دانش آموزان خود هستند. در زیر ، ما مقاله طولانی و کوتاهی را در مورد روز معلمان در زبان انگلیسی ارائه می‌کنیم .

تنه انشاء:

همانطور که همه ما می‌دانیم که معلمان ما نقش بسیار مهمی در زندگی ما ایفا می‌کنند. آن‌ها به ما کمک می‌کنند تا دانش، سطح مهارت، اعتماد به نفس و همچنین شکل مناسب برای رسیدن به موفقیت را بهبود بخشیم.

بنابراین، ما نیز مسئولیت‌هایی نسبت به معلمان وفادار خود داریم.

همه ما به عنوان یک دانش‌آموز مطیع باید از صمیم قلب از علم و دانش آن ها استقبال کنیم و مدام تکرار کنیم که آن‌ ها به خاطر خدمت فداکارانه از آموش در سراسر زندگی و نیز شکل دادن به زندگی دانش آموزان قدم برمی دارند و حتی بخش عظیمی از عمر خود را در مدارس می گذرانند.

قطع این کار سختی است که شما هر سال یک سری عبارات، کلمات و همینطور علوم پایه را تکرار کرده و سعی کنید آن ها را به کودکان یاد بدهید. بالاخره در نقطه ای خسته خواهید شد و این مسئله در بین معلمان دیده نمی شود، آن ها عاشق کار خود هستند.

از کاری که انجام می دهند لذت می برند و این بی نظیر ترین اتفاق ممکن است. معلمان با ساختن آینده شهروندانی که در کشور زندگی می‌کنند، بزرگ ترین معماران یک کشور هستند. اما هیچ‌کس در جامعه نیست که به قدر کافی آن ها را سپاسگزار باشد.

مطلب پیشنهادی :  انشا ضرب المثل آتش چون بر افروخت بسوزد تر و خشک
انشا در مورد روز معلم
انشا در مورد روز معلم

نتیجه گیری:

هر کسی قطعا در کودکی دوست دارد معلم شود، اما باید بدانید که معلم ها واقعا شغل سختی دارند و باید آن را هر روز به صورت مداوم انجام دهند تا در پایان ماه اندک حقوقی دریافت کنند.

 

انشا در مورد روز معلمپایه هشتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

32 − = 27