پایه هشتم

انشا جان بخشی با اشیاء یک تکه چوب

انشا در مورد جان بخشی با اشیاء یک تکه چوب پایه هشتم

پایه هشتم انشا جان بخشی با اشیاء یک تکه چوب

مقدمه:

هر جسم  و موجود زنده ای زندگی خاص خود را دارد و اگر بخواهیم در مورد آن ها صحبت کنیم گاه از توضیح برخی چیز ها عاجز می مانیم و برای ما قطعا بسیار سخت و عجیب خواهد بود که بگوییم تمام آن ها می توانند زبان صحبت کردن داشته باشند و این عجیب ترین مضمون و موضوع در مورد پدیده های اطراف ما است.

تنه انشاء:

من یک تکه چوب هستم و زندگی ام در گوشه یک کارگاه نجاری در جریان است و هر چه که روز های بیشتری می گذرد همه چیز برای من عجیب تر و سخت تر است، اما این که آیا می توانم در زندگی ام به درد کسی بخورم نیز برایم جالب خواهد بود، اگر در مورد آن اطلاع داشته باشید بیشتر می توانید با زندگی و طرز تفکر من آشنا شوید.

من می توانم به اشکال مختلف تبدیل شوم و این که آیا می خواهم در زندگی ام یک موجود مفید باشم و این که آیا می توان من را در دسته موجودات قرار داد نیز مسئله کلیدی و جالبی است که شاید کم تر به آن اندیشیده باشید.

هر کسی می تواند از من استفاده خاصی داشته باشد و البته برخی نیز توسط قطعات چوب کاردستی ها و صنایع دستی جالبی درست می کنند که من بیش از هر چیزی آن ها را دوست دارم و برایم بسیار جالب و هیجان انگیز است.

انشا جان بخشی با اشیاء یک تکه چوب
انشا جان بخشی با اشیاء یک تکه چوب

نتیجه گیری:

فراموش نکنید که انسان ها در برخی وضعیت من را به عنوان یک وسیله برای زیبا تر شدن خانه شان استفاده می کنند، برخی نیز از من میز و صندلی می سازند و برخی دیگر نیز ترجیح می دهند که من بخشی از خانه شان باشم و البته که در گذشته بیشتر خانه ها چوبی بودند.

مطلب پیشنهادی :  انشا جان بخشی به اشیاء قطره باران

انشا جان بخشی با اشیاء یک تکه چوبپایه هشتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 + = 21