پایه هشتم

انشا جان بخشی به اشیاء قطره باران

انشا با موضوع جان بخشی به اشیاء قطره باران پایه هشتم

پایه هشتم انشا جان بخشی به اشیاء قطره باران

مقدمه:

من یک قطره باران هستم که مدتی است وارد جو زمین شده ام و از این اتفاق بسیار خوشحال هستم چون حس می کنم اتفاقات خوبی در انتظارم است و از این وضعیت رضایت کامل دارم، در واقع از زمان ورودم به زمین با چیز های زیادی آشنا شده ام، روند به وجود آوردن من بسیار جالب است.

تنه انشاء:

همواره زندگی ام را دوست دارم چون تمام موجودات زنده روی زمین را خوشحال می کنم و باعث طراوت و تازگی می شوم، این اتفاق بار ها در طول روز های مختلف و بخصوص در پاییز و زمستان رخ می دهد. مسئله مهم این است که بارش باران همیشه می تواند شروع خوبی برای اتفاقات مثبت روی کره زمین باشد.

دوست دارم که رشد گیاهان را زمانی که بر سر آن ها می ریزم ببینم، این باعث می شود که دوستان من نیز اشتیاق بیشتری برای آمدن به زمین داشته باشند و هر زمان که چنین اتفاقی رخ می دهد حس می کنم که قرار بر زندگی بهتری است، حتی اگر با زمین و یا دریا هم برخورد کنم از این وضعیت راضی خواهم بود و حس می کنم که همان اتفاق خوب رخ داده است.

گیاهان و درختان من را به خود جذب کرده و در واقع سبب می شوم که آن ها ادامه حیات بهتری داشته باشند. زندگی شان بهتر بوده و بر روی زندگی و حیات انسان ها نیز این مسئله تاثیر بسزایی خواهد داشت.

انشا جان بخشی به اشیاء قطره باران
انشا جان بخشی به اشیاء قطره باران

نتیجه گیری:

من دوست دارم زندگی طولانی مدتی داشته باشم، اگر در دل دریا بروم این اتفاق بیشتر حس می شود، چون حالا بخشی از آب دریا شده ام، اگر به رودخانه بریزم نیز این اتفاق مجددا به همین شکل تکرار می شود.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد زیبایی های وقت صبح

انشا جان بخشی به اشیاء قطره بارانپایه هشتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 0.2 ( 2 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + 2 =