پایه هفتم

انشا جان بخشی به اشیاء مداد تراش

انشا با موضوع جان بخشی به اشیاء مداد تراش پایه هفتم

پایه هفتم انشا جان بخشی به اشیاء مداد تراش

مقدمه:

من یک مدام تراش هستم و وظیفه ام این است که مداد ها را دوباره به زندگی شان بازگردانم و از این اتفاق بسیار خوشحال هستم و می توان بگویم که من در واقع تغییرات زیادی در این اجسام به وجود می آورم، در واقع آن ها ابتدا از این تغییر می ترسند و اما پس از مدتی کاملا عادی خواهد شد. بعلاوه تمامی این موارد من مدام دوست دارم تغییر را در آن ها شکل دهم و وقتی دوباره به من نیاز پیدا کردند کنارشان باشم.

تنه انشاء:

مداد تراش ها وظیفه خیلی سختی ندراند، آن ها تنها باعث تیز شدن مداد ها و همین طور جان بخشیدن دوباره به آن هایی می شوند که به هر دلیل کوتاه شده اند و زندگی شان به سمت و سوی مرگ می رود. هر کدام از مداد ها چه رنگی و چه ساده و خاکستری به من نیاز خواهند داشت و اگر بخواهم بیشتر در این مورد توضیح دهم باید بگویم که زندگی ام پر از اتفاقات تلخ و شیرین است.

از مدادی که دیگر عمری ندارد و خیلی زود خواهد مرد و من دوست دارم دوباره زندگی کند و اتفاقات خوبی برایش رخ دهد، مسئله این است که واقعا دیگر کوتاه شده اند و ساختار جسمانی شان نیز به پایان رسیده است، این اتفاق باعث می شود که من حس کنم شاید خودم هم روزی از کار افتاده و نابود شوم و این اتفاق واقعا بد است.

دوست ندارم که مرگم باعث شود تا تعداد زیادی مداد نیز نابود شوند و این اتفاق برای من واقعا سخت است.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد شب چله در فرهنگ ایرانی
انشا جان بخشی به اشیاء مداد تراش
انشا جان بخشی به اشیاء مداد تراش

نتیجه گیری:

امیدوارم که بتوانم به مداد ها و انسان هایی که از آن استفاده می کنند کمک خوبی کرده و باعث شوم که دوباره زندگی به مدت ها روی خوش نشان دهد.

 

انشا جان بخشی به اشیاء مداد تراشپایه هفتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: 4.45 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 3 = 2