پایه هفتم

انشا جان بخشی به اشیاء گل در باغچه

انشا با موضوع جان بخشی به اشیاء گل در باغچه پایه هفتم

پایه هفتم انشا جان بخشی به اشیاء گل در باغچه

مقدمه:

من یک گل زیبا در باغچه ای کوچک در حیاط یک خانه هستم که زندگی ام را بسیار دوست دارم و هر لحظه که پیش تر می روم، حس می کنم اتفاقات بهتری برای من رخ می دهد. البته که از چیده شدن همیشه ترس دارم و حس می کنم که اتفاق بسیار بدی است و در واقع باعث مرگ من می شود.

تنه انشاء:

هر کسی می داند که اتفاقات سخت در زندگی می تواند شروعی باشد برای موفقیت، اما برای من در بیشتر مواقع این طور نیست، یادتان باشد که حتی گل را لمس هم نکنید و یا اگر این اتفاق رخ داد دیگ تکرار نشود، من دوست دارم زندگی طولانی داشته باشم، گل ها زیبا هستند اما زندگی شان بسیار کوتاه است و این اتفاق یکی از تلخ ترین رخداد ها است.

روزی را می بینم که چیده می شوم و این اتفاق باعث مرگ من خواهد شد، همواره از آن روز فراری هستم اما در ذهنم تجسمش می کنم، اکنون من به گوشه ای از زمین افتاده ام ، گلبرگ هایم بی جان شده اند. دیگر عطر همیشگی را نمی دهند، برگ هایم از بدنم کنده شده اند، دردم می آید؛ کاش حداقل زودتر بمیرم تا کمتر درد بکشم. برای لحظه ای انگاز زنده هستم و بزودی مرگ در انتظارم خواهد بود.

انشا جان بخشی به اشیاء گل در باغچه
انشا جان بخشی به اشیاء گل در باغچه

نتیجه گیری:

مسئله مهمی که وجود دارد این است که وقتی مسیر گذشته ام را نگاه می کنم، می بینم که هر روز با نور خورشید از خواب بیدار شده و مدام به این مسئله فکر می کنم که آیا ممکن است باز هم به گذشته بازگردم. زندگی گاه روز های سخت و گاه روز های شاد دارد. من در روز های خوب هستم

مطلب پیشنهادی :  انشا اوّلين روز مدرسه يا درس

 

انشا جان بخشی به اشیاء گل در باغچهپایه هفتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 3.75 ( 5 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

52 − 45 =