پایه هفتم

انشا با موضوع جان بخشی به اشیاء بشقاب

انشا در مورد جان بخشی به اشیاء بشقاب پایه هفتم

پایه هفتم انشا با موضوع جان بخشی به اشیاء بشقاب

مقدمه:

هر کدام از ما در طول روز بار ها غذا می خوریم و این اتفاق نیز طبق آداب خاصی انجام می شود، در مورد  مسائل این چنینی باید گفت که بشقاب نقش بسیار مهمی ایفا می کند و در این شرایط قطعا می توانیم از بشقاب در بسیاری از موارد استفاده کنیم و در واقع این استفاده مکرر و هر روز رخ می دهد.

تنه انشاء:

زندگی یک بشقاب ممکن است برای شما جالب و عجیب باشد، در چنین شرایطی شما باید بدانید که من به عنوان یک بشقاب زندگی سخت و عجیبی ندارم و نمی توانم آن طور که باید و چیزی که فکر می کنید به همه چیز دسترسی داشته باشم، زندگی من گاه سخت و گاه روز های آسانی دارم و از این وضعیت لذت می برم، مسئله مهم این است که می دانم هر کسی ممکن است فکر کند که بشقاب ها نمی توانند قصه ای برای تعریف کردن داشته باشند.

اما این درست نیست، ما نیز هر روز غذای جدیدی را درون خود تجربه می کنیم و این مسئله باعث می شود که فکر کنیم زندگی می تواند مانند یک بشقاب غذا باشد، در واقع این تشبیه عجیبی است و شاید اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم، هر کسی که زندگی می کند و نفس می کشد به تغذیه نیاز خواهد داشت و یکی از ما را در خانه اش خواهد داشت.

انشا با موضوع جان بخشی به اشیاء بشقاب
انشا با موضوع جان بخشی به اشیاء بشقاب

نتیجه گیری:

من دوست دارم هر روز غذا های متفاوتی را تجربه کنم و از این حس به شدت لذت می برم. می دانم که انسان ها نیز غذا های متفاوت و رنگارنگ را خیلی دوست دارند و می خواهند که این اتفاق زود تر و بهتر رخ دهد.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد چگونگی پدید آمدن خلاقیت

 

انشا با موضوع جان بخشی به اشیاء بشقابپایه هفتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: 0.2 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + 5 =