پایه دوازدهم

انشا با موضوع رشد فکری و تقویت ذهن

انشا در مورد رشد فکری و تقویت ذهن پایه دوازدهم

پایه دوازدهم انشا با موضوع رشد فکری و تقویت ذهن

مقدمه:

هر کسی در وضعیتی که قرار دارد تصمیمات خاصی درباره زندگی خود می گیر، این تصمیم ممکن است باعث شود زندگی او تغییر کرده و همین طور شرایط نیز به نفع و یا ضرر او شود. مسئله مهم این است که رشد و تقویت ذهن در هر انسانی بسته به موارد زیادی است.

تنه انشاء:

نمی توان انتظار داشت صرفا یک شخص با با قرار دیگری در موقعیت خوب اجتماعی و یا شرایط تحصیلات عالی به این رشد برسد، نخست باید خودش این درک را داشته باشد و پس از آن نیز می توان گفت که هنوز ویژگی های دیگر باید در او یافت شود تا بتواند به ایده آل های ذهن خود برسند، این ایده آل ها می تواند در مورد افراد مختلف کاملا متفاوت باشد، شخصی دوست دارد به بالاترین مدارج تحصیلی برسد، اما این را تنها به عنوان یک هدف قرار داده است.

در واقع او باید هماهنگی خوبی نیز با شرایط تحصیل در مقاطع بالا نیز داشته باشد. در غیر این صورت تصمیم بیهوده خواهد بود و نتیجه ای نیز در کار نیست. همه ما هزاران بهانه برای پشت گوش انداختن کارها داریم.

به‌خوبی متوجهیم که برای انجام ندادن وظایمان چه بهانه هایی بیاوریم. اما یک فرد موفق که به لحاظ فکری قوی و با اراده است روی اهداف و چشم‌اندازهای خود تمرکز می کند. مسئله کلیدی این است که می دانیم دلیل نرسیدن چیست، اما بسیاری در انتخاب راه درمان نا آگاه و عاجز هستیم.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع تلاش برای پیروزی در روحیه انسان
انشا با موضوع رشد فکری و تقویت ذهن
انشا با موضوع رشد فکری و تقویت ذهن

نتیجه گیری:

مسیر درست را انتخاب کرده ایم، اما فکر می کنیم اتوبوسی منتظر ماست تا به مقصد برسیم، در صورتی که چیزی جز قدم هایمان به دادمان نخواهد رسید. هر چه پیش تر برویم بیشتر با این واقعیت روبرو می شویم.

انشا با موضوع رشد فکری و تقویت ذهنپایه دوازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 3 = 4