پایه یازدهم

انشا در مورد پشتکار در انسان های موفق

انشا با موضوع پشتکار در انسان های موفق پایه یازدهم

پایه یازدهم انشا در مورد پشتکار در انسان های موفق

مقدمه:

پشتکار در واقع ایجاد امید و انگیزه ای است که باعث می شود انسانه ها انرژی و قدرت کافی برای حرکت در مسیر موفقیت را داشته باشند، در واقع آن ها مدام فکر می کنند که ممکن است شرایط در زندگی سخت شود اما به هیچ عنوان کوتاه نمی آیند و به سوی آینده حرکتی دقیق و بهتر خواهند داشت.

تنه انشاء:

تند نمی روند، آرام نمی روند، در واقع مسیر کاری آن ها بر اساس آهسته و پیوسته رفتن است، این مسیر را به خوبی می شناسند، درست است که در مورد آن تجربه ای ندارند، اما تمام سعی خود را می کنند که برای حفظ امید خود از نقشه راه و همین طور تجربه بهره ببرند، این وضعیت باعث می شود که مدام را به جلو حرکت کرده و از حرکت باز نمانده و پیشرفت را برای خود تبدیل به یک اصل واقعی کرده اند.

جمله ای مشهور در این باره می گوید:قدرت حرکت رو به جلوی شما بر همه موانع غالب می شود. همین را با انرژی و اشتیاق ترکیب کنید تا چشم تان به راه های تازه ای برای عبور از چالش ها باز شود و به اهداف خود برسید.

انسان باید در این شرایط سعی کند از حواس پرتی ها دور باشد، این حواس پرتی هر چیزی می تواند باشد، اتفاقی که ساختار مثبتی دارد اما به هیچ عنوان این طور نیست و می تواند آسیب های سختی به شخص وارد کند و مسئله پیچیده تر از چیزی است که فکرش را می کنیم.

مطلب پیشنهادی :  انشا آب و هوای شهر های زیبای ایران
انشا در مورد پشتکار در انسان های موفق
انشا در مورد پشتکار در انسان های موفق

نتیجه گیری:

انسان با پشتکار و البته هوشمندانه عمل کردن می تواند به چیزی که در ذهن دارد و به عنوان مسیر راه قرار داده است برسد، ممکن است گاه با بن بست روبرو شود، اما در صورتی که کمی دقت کند قطعا نتیجه می گیرد.

 

 

انشا در مورد پشتکار در انسان های موفقپایه یازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 + = 19