پایه نهم

انشا با موضوع جان بخشی به اشیاء کارت بانکی

انشا در مورد جان بخشی به اشیاء کارت بانکی پایه نهم

پایه نهم انشا با موضوع جان بخشی به اشیاء کارت بانکی

مقدمه:

من یک کارت بانکی هستم، شاید در مورد من کم تر شنیده باشید و یا این که ندانید من چگونه خدمتی به انسان ها ارائه می دهم، در واقع باید بگویم که من پول ها را از حسابی به حساب دیگر در بانک ها جا به جا می کنم و در واقع یکی دیگر از مسئولیت هایم این است که پدر و مادر شما و یا خودتان را در خرید یاری می کنم.

تنه انشاء:

در واقع وقتی شما از من استفاده می کنید، احتمالا می دانید موجودی ام چه رقمی است، وقتی پولی را قرار است پرداخت کنید، بجای آن می توانید از مبلغی که در حساب بانکی تان وجود دارد استفاده کنید و در این صورت کارتان بسیار آسان تر می شود. با استفاده از من در وقت صرفه جویی می کنید و کم کم دیگر نیازی به ارقام واقعی و پول های کاغذی نیست.

برای تولید اسکناس ها قطعا شما می دانید که از کاغذ استفاده می شود و این مسئله می تواند موجب از بین رفتن درختان روی کره زمین شود و به هیچ عنوان اتفاق خوب و مثبتی نیست. در کنار تمامی این گزینه ها استفاده از من در وقت شما نیز صرفه جویی خواهد کرد، می توانید هر مبلغی را در عرض چند دقیقه پرداخت کنید.

انشا با موضوع جان بخشی به اشیاء کارت بانکی
انشا با موضوع جان بخشی به اشیاء کارت بانکی

نتیجه گیری:

تکنولوژی باعث پیشرفت های بزرگی شده است، توجه کنید که هر کارت بانکی متعلق به یک شخص است و وقتی از آن استفاده می کند دیگر کسی نمی تواند از اطلاعات درونش مطلع شود. در واقع من در حفظ حریم خصوصی نیز بسیار موثر هستم و این مسئله اتفاق بسیار خوبی است.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع اهمیت شغل های مهندسی

من دوستان زیادی از بانک های دیگر نیز دارم و به طور کلی زندگی ام جالب است.

 

انشا با موضوع جان بخشی به اشیاء کارت بانکیپایه نهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 4.35 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + 5 =